וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאיזה מנהיג יש יותר גדול? הקטע המטריד בהקלטות שולה זקן

9.11.2014 / 15:47

ההקלטות של זקן חושפות: גם אחרי שמגיעים לראשות הממשלה לא מפסיקים לרדוף אחרי סמלי סטטוס ותמיד אפשר למצוא מישהו שיש לו יותר גדול - על חשבון משלם המסים. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

פרובוקציה פרסומית לגיטימית או הסתה לביצוע פיגועי דריסה? במרכז העיר נצרת, ממש מתחת למטה המשטרה, נתלה שלט מאיר עיניים בערבית בכיתוב "תנזים דאעס", הקורא כביכול לבצע פיגועי דריסה כמו אלה שהתרחשו בחודש האחרון בירושלים. משחק המילים בין המילה "דאעס" שרשומה על השלט ומשמעותה "דריסה" או "דריכה", ובין שמו של הארגון הרצחני, בולטים על רקע העיצוב של השלט שנראה בבירור כמו דגל של המדינה האיסלאמית. מבדיקה של וואלה! חדשות מתברר שלמעשה מדובר בקמפיין שיווקי של חברת לימודים שמשחקת על משמעות המילים "תן גז" ולא בהסתה לפיגועים, לפחות לא באופן מודע. אחד האנשים שעומדים מאחורי הקמפיין אמר לנו שבמכון ניסו ליצור סלוגן טיזרי מיצר עניין אבל הם מתנגדים לחלוטין לאלימות ומאמינים בסובלנות.

עמיר פרץ מתפטר מממשלת נתניהו: אחרי שהביע אתמול ביקורת קשה כנגד ראש הממשלה נתניהו, הגיש היום השר להגנת הסביבה את התפטרותו מהממשלה. במהלך ישיבת הממשלה נוצר עימות בין השניים שבה הושמעו עקיצות הדדיות. ראש הממשלה אמר לפרץ: "אצלכם, אם לא פינית לא עשית. אני מודה לך שהבנת שמקומך לא כאן". פרץ מצידו לא נשאר חייב ואמר: "אני הייתי שר הביטחון, אני נלחמתי גם בחיזבאללה, גם בחמאס וגם קידמתי תהליך מדיני". השאלה כעת היא - מה זה אומר לגבי עתידה של ממשלת נתניהו.

גל חום ויובש: נובמבר אמנם כאן אבל הקיץ מסרב לפנות את מקומו. היובש והחום שהורגשו במהלך סוף השבוע נוצרו בגלל "אפיק מים סוף" - זרימות יבשתיות שמגיעות ממזרח, והניעו עשרות אנשים להירגע בחופי הים. למרות ירידה קלה בטמפרטורות מחרתיים, הטמפרטורות בימים הקרובים גבוהות יותר מהממוצע בתקופה זו והשמש צפויה להישאר עד סוף השבוע.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully