וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנת מאסר לחייל שהפשיט חיילת בשנתה וביצע בה מעשה מגונה

4.11.2014 / 9:18

בית הדין הצבאי הרשיע חובש המשרת בבסיס צה"ל בדרום הארץ בכך שלאחר בילוי משותף, שכלל שתיית אלכוהול, ליטף איבר מוצנע של חיילת שנרדמה. "החייל רמס ברגל גסה את האמון שהחיילת נתנה בו"

אילוסטרציה. דרור עינב
"הנאשם פגע בחופש הרצון והבחירה של המתלוננת"/דרור עינב

בית הדין הצבאי הרשיע אמש (שני) חייל בביצוע מעשה מגונה בחיילת וגזר עליו שנת מאסר בפועל. נוסף על כך, הורו הדיינים על הורדתו לדרגת טוראי והטילו עליו קנס בסך 4,300 שקלים ועשרה חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים.

על פי כתב האישום שהוגש נגדו, החייל, המשרת כחובש בבסיס בדרום הארץ, ביצע את המעשה בחיילת לאחר שבילו ביחד מחוץ לבסיס. השניים יצאו לבילוי יחד עם כמה חיילים נוספים שבמהלכו שתו אלכוהול, ובסיומו חזרו כולם לישון בבית משפחתה של אחת החיילות. מכתב האישום עולה כי במהלך הלילה ניגש החובש אל החיילת, ובעודה ישנה ליטף את פניה, את ראשה ואיבר מוצנע בגופה. לאחר מכן, כך לפי כתב האישום, הפשיט אותה וביצע בה מעשה מגונה.

עוד בוואלה! חדשות:
אושר "חוק המחבלים": "הם צריכים למות בכלא, וכך יהיה"
יעלון יראיין את המועמדים לרמטכ"ל, הכרעה תוך 10 ימים
ללא התראה: לשכת רשות האוכלוסין וההגירה בת"א נסגרה

החיילת התעוררה, צעקה לעברו "די", והתלבשה. "הנאשם, פגע בערכים מוגנים חשובים, פגע בגופה, בכבודה בפרטיותה ובחופש הרצון והבחירה של המתלוננת", נכתב בהכרעת הדין. "הנאשם שב ונגע באיבריה המוצנעים של המתלוננת בשנתה תוך שהוא רומס ברגל גסה את האמון שנתנה בו".

מנגד, פרקליטותיו של החייל, עורכות הדין דנה נוף ותמי אולמן, הדגישו בשלב הטיעונים לעונש את עדותה של החיילת המתלוננת, שאמרה שתהיה מוכנה לקבל אותו בחזרה ליחידה תחת פיקודה לאחר שיסיים לרצות את עונשו. יתרה מכך, החייל עצמו הודה בביצוע המעשה והביע חרטה על מעשיו. בסופו של דבר, נחתם הסדר טיעון בין נציגי הצדדים, ונקבע כי הסעיף שבו יואשם החובש יהיה מעשה מגונה.

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully