וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי העדות של זקן: איך אהוד אולמרט זוכה?

3.11.2014 / 15:40

העדות החדשה בפרשת מעטפות הכסף של מי שהיתה ראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר היא לדברי מומחה למשפט פלילי "תיקון עוול" שכן הרכב שופטים אחר עשוי היה להרשיע את אולמרט בעבר. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

אמנות או פרובוקציה? נטלי כהן וקסברג, שמגדירה את עצמה כאמנית פוליטית, רגילה לעורר מהומה - ב-2008 היא צילמה מיצג ב"יד ושם" וקראה "אני השואה - הדבר הכי טוב שקרה לכם!", אתמול פורסם סרטון שלה שבו היא עושה את צרכיה על דגלים, ביניהם דגל ישראל, כשברקע מתנגנת "התקווה". אמנים שמציגים לראווה את הפרשותיהם אינם דבר חדש בעולם האמנות, אבל התהייה עדיין עולה: האם באמת מדובר באמנות או שמא זהו רק ניסיון לעורר פרובוקציה ולזכות בתשומת לב. לאה אביר, אוצרת מוזיאון חיפה, לא פוסלת שמדובר באמנות: "אומנות קשורה במי שמגדיר אותה. יש פה מישהי שמגדירה את עצמה כאמנית. אם באיזשהו שלב אוצר או מישהו שעובד במוזיאון או במוסד חלל תצוגה אחר מחליט גם שהיא אמנות, הציבור מקבל את זה שזו אמנות, זו תהיה אמנות. השאלה אם זו אמנות טובה או לא היא כבר שאלה מסוג אחר".

"טורנדו" בתל אביב: התל אביבים זכו לראות היום תופעה נדירה כשנד מים מרהיב, הדומה במראהו לטורנדו ב"הקוסם מארץ עוץ", הצטבר מעל חוף הים ביפו ועיטר את השמים. כמה שעות לפני כן, תושבי הקריות קמו לקול חבטות שנגרם כתוצאה מגושי ברד בגודל של כדור פינג פונג שניפצו שמשות וחוררו גגונים. שני המראות הללו נוצרו כתוצאה מהמערכת הסתווית הייחודית של התקופה שצופה לנו גשמים נוספים ביממה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully