וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעיית גליק: המענה במוקד 100 הזכיר לי את שלושת החטופים

2.11.2014 / 17:00

יפי גליק, שנכחה בפיגוע שבו נורה בעלה בירושלים, סיפרה למהדורת וואלה! על רגע הירי: "לא ידעתי אם אני הבאה בתור". היא ביקרה את התנהלות המשטרה: "לא קיבלתי את המענה שציפיתי לו". צפו במהדורה

מערכת וואלה!

יהודה גליק, פעיל הימין שנורה בשבוע שעבר בירושלים עדיין מאושפז בבית החולים שערי צדק. אמנם חל שיפור מסוים במצבו, אולם הוא טרם יצא מכלל סכנה, הוא עדיין מורדם ומונשם ומחר הוא צפוי לעבור ניתוח נוסף. רעייתו, יפי גליק, שהייתה במקום בעת הפיגוע, סיפרה היום (ראשון) לוואלה! חדשות על הרגעים הקשים. לדבריה, היא שוחחה עם חברתה בטלפון כשהחל הירי. "על הירייה הראשונה אמרתי לה 'הדסה, יורים עלינו. תזעיקי אמבולנס למרכז מורשת בגין בירושלים', וסגרתי את השיחה", היא שחזרה.

רעייתו של גליק סיפרה כי היא התקשרה מיד למוקד 100 של המשטרה, אולם לא קיבלה את המענה שציפתה לו. "אני משתתפת בצוות צח"י (צוות חירום יישובי) במועצה האזורית הר חברון, ואני יודעת שאם מישהו מתקשר, התדרוך שאנחנו מקבלים זה להגיד 'שמעתי, קיבלתי, בטיפול'. הם מזעיקים את הכוחות אבל אומרים 'תישארי על הקו כי יש לנו עוד כמה שאלות'. החוויה שלי הייתה שהם שואלים אותי 'גברת, מי את?', כל מיני שאלות. האסוציאציה שהייתה לי שם מתחת להגה, חשבתי על שלושת החטופים. התסכול הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully