וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחריד: תושבים בקונגו סקלו אדם למוות ואכלו את גופתו

31.10.2014 / 19:04

המון זועם בעיר בני שבצפון הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, הוריד צעיר מאוטובוס ורצח אותו. זאת, משום שחשדו שהוא משתייך לארגון מורדים איסלאמי שטבח ביותר ממאה איש באזור בחודש האחרון

תושבים זועמים על הרג שני מקומיים מפגינים מחוץ לבסיס של האו"ם בעיר בני, שבצפון הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, 22 באוקטובר 2014. רויטרס
תושבים זועמים מחוץ לבסיס או"ם בעיר בני, בשבוע שעבר/רויטרס

המון זועם סקל היום (שישי) למוות צעיר בצפון-מזרח הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, אכל את גופתו ושרף את שייריה – כך דיווחו עדי ראייה בעיר בני. הצעיר נחשד בהשתייכות ל"כוחות הברית הדמוקרטית", ארגון מורדים איסלאמי מאוגנדה השכנה שטבח בחודש האחרון ביותר ממאה בני אדם בגרזנים ובמצ'טות.

עדי ראייה דיווחו שהאדם, שזהותו לא ברורה, עורר חשד בזמן שנסע על אוטובוס בעיר. הנוסעים גילו שהוא לא מדבר בסווהילית, השפה המקומית, וכי הוא נושא עמו מצ'טה. אז, הורד הצעיר מהאוטובוס והותקף על ידי ההמון.

נשיא המדינה, ג'וזף קבילה, הצהיר במהלך ביקורו בעיר שהארגון יובס, אך לא התייחס לדיווחים על המעשה המזעזע. הוא הבהיר כי גורלם של המורדים, אשר ממשלת אוגנדה טוענת כי יש להם קשרים עם ארגון א-שבאב הסומלי,יהיה לזהה לארגון המורדים הקיצוני M23 שהוכרע אשתקד. "לא נקיים משא ומתן עם טרוריסטים", הדגיש הנשיא בנאומו במלון מקומי. "הארגון יובס כפי שקרה עם 'M23' וזה יקרה בקרוב מאוד".

עוד ידיעות מאפריקה
ההפיכה הושלמה: צבא בורקינה פאסו תפס את השלטון
התכנית שתגן על מצרים: רצועת ביטחון של 14 ק"מ בגבול עזה
לראשונה מאז האפרטהייד: אדם לבן בראש מדינה אפריקנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully