וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני פצועים מפיצוץ מטען חבלה בפתח תקווה

31.10.2014 / 18:35

השניים שנפגעו קל משאיפת עשן נפצעו כשמטען התפוצץ בכלי רכב חונה ברחוב שלום צלאח בעיר. במשטרה מעריכים כי הרקע למעשה הוא סכסוך בין עבריינים. לא ברור אם המטען הופעל מוקדם מידי

מטען חבלה התפוצץ במכונית בפתח תקווה, אוקטובר 2014. מד"א
זירת הפיצוץ בפתח תקווה, היום/מד"א

שני בני אדם נפצעו היום (שישי) באורח קל משאיפת עשן כתוצאה מפיצוץ מטען חבלה שהוטמן בכלי רכב בפתח תקווה. השניים היו בסמוך לכלי הרכב בזמן הפיצוץ שהתרחש במגרש חנייה ברחוב שלום צלאח בעיר. על חקירת המקרה הופקדו חוקרי ימ"ר מרכז שהעריכו כי הרקע למעשה הוא סכסוך בין עבריינים בעיר. החוקרים טרם קבעו אם המטען שהתפוצץ במכונית נועד להעביר אזהרה או שהתפוצץ לפני הזמן, ויועד למעשה לחסל אדם כלשהו.

בחודש אפריל השנה נעצרו תושב פתח תקווה בן 31, העובד באולם הספורט של חטיבת הביניים ברנר בעיר יחד עם אדם נוסף בן גילו, בחשד שהטמינו מטען חבלה במתחם חטיבת הביניים. השניים נעצרו בשטח בית הספר כשברשותם מטען החבלה והם הועברו לחקירה במשרדי להב 433.

חודש מוקדם יותר התפוצץ מטען חבלה התפוצץ מתחת לכלי רכב חונה ברחוב יוסף נקר בעיר. לא דווח על נפגעים, אך נזק נגרם לעשר מכוניות שחנו סמוך לו. למחרת התברר כי הרכב שייך לאדם המשתייך לארגונו של העבריין אבי רוחן, וכי המטען הונח בכוונה לחסלו. בפברואר התפוצץ מטען במכוניתו של ממלא-מקום ראש עיריית פתח תקווה, אוריאל בוסו, התפוצצה מחוץ לביתו ברחוב פוגל בעיר בסביבות השעה 01:30 בלילה. גם כאן לא היו נפגעים. "מתברר שידם של מניח המטענים קלה על ההדק, ככל הנראה זה קשור לתפקידי בעירייה", אמר אז בוסו.

עוד ידיעות פלילים בוואלה! חדשות
נפתרה תעלומת המוניות הגנובות: "נראה כפשע המושלם"
מאות כדורי חגיגת, תרופות ובלוני גז נתפסו בפשיטות בתל אביב
חופשה בטוסקנה ופרוטקציה בבינתחומי: הדרישות של זקן

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

מטען חבלה התפוצץ במכונית בפתח תקווה, אוקטובר 2014. מד"א
מטען חבלה התפוצץ במכונית בפתח תקווה, אוקטובר 2014/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully