וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מוכרים הבריחו שודדים בעזרת תבלינים

שני שודדים חמושים נכנסו לחנות ודרשו כסף מזומן וערימה של כרטיסי לוטו. מוכרים אמיצים במיוחד ועזרה לא צפויה ממדף התבלינים שינו להם את התוכניות

צילום מסך

ישנם סיפורים רבים על מקרי שוד שהסתיימו כשמוכר אמיץ החליט להאבק ולגבור על השודדים, אבל סיפור כזה עוד לא שמענו: צמד מוכרים חביבים שהחליטו להילחם על מקום העבודה שלהם, ולהעזר במצרך שנמצא במטבח של רוב האנשים ויכול להיות קטלני אם הנסיבות מתאימות לכך.

שני שודדים חמושים נכנסו לחנות נוחות בבוסטון. אחד מהם ניסה לגנוב כסף מזומן וערימה של כרטיסי לוטו שהיו על הדלפק בכניסה, בעוד השודד השני איים על בעל החנות באקדח. המוכר שעמד מאחורי הדלפק החל להתקוטט עם מי שניסה לגנוב את הכרטיסים, והצליח להניס אותו על אף שהוכה כהוגן. בעל החנות, שהתהלך במקום כשאקדח צמוד לגבו, שפך אבקת צ'ילי על פניו של השודד, שהגיב בצורה לא צפויה: הוא זרק את האקדח ונמלט מהמקום.

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, המוכר הנחוש יצא בעקבותיהם והספיק לכתוב את מספר הרישוי של המכונית בה השניים נמלטו. המשטרה הצליחה לעצור את אחד מהשודדים, וכעת היא מחפשת אחר השני. "המוכרים היו אמיצים בצורה יוצאת דופן", סיפר פקד המשטרה. "עם זאת, לא הייתי ממליץ לאף אחד להאבק בשודד עם אקדח שלוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully