וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הופכים לבעל הזקן המצטיין בעולם?

300 מתמודדים נרגשים ושעירים במיוחד הגיעו לפורטלנד כדי להתמודד בשלל קטגוריות שקשורות לעיצוב שיער פנים. איך הצליח הזוכה המאושר להגיע להישג ולמה הוא מתנצל לפני נשיקות?

צילום: רויטרס

תחרות הזקנים והשפמים הבין לאומית התקיימה בפורטלנד בסוף השבוע שעבר. התחרות משכה אליה 300 גברים שנפרדו מסכין הגילוח ועברו לכלי עבודה מתוחכמים יותר, כדי לעצב את שיער הפנים שלהם, וקיוו לזכות באחת מ-18 הקטגוריות בתחרות. כך לדוגמה ניתן היה למצוא את קטגוריית הזקן המלא המטופח ביותר, הזקן החלקי וקטגוריית הסגנון החופשי, בה כל שיער פנים מתקבל בברכה.

הזוכה בתואר "בעל הזקן הטוב בעולם", מדיסון רואלי בן ה-29, סיפר ל"וושינגטון פוסט", כיצד הצליח לעמוד במשימה ולגדל זקן שמתאים לזכות בתואר - ובכן, הסוד הוא לא לעשות כלום. במשך שנה הוא לא גילח את שיער פניו - עד שהזקן גדל מספיק והשפם היה כה ארוך עד שהוא נאלץ לכרוך אותו סביב אוזניו. הוא מספר כי החל להמנע מאכילת חמאת בוטנים וסנדביצ'ים, שכן זקנו התלכלך מאוד והוא היה מוצא את עצמו מסתובב יום שלם עם ריח של חמאת בוטנים מהזקן.

הוא גם נאלץ להתמודד עם חברים שנהנו להתעלל בו ולשחק משחקים כמו "כמה מכסי בקבוקים אפשר להחביא בזקן אחד" ועם הסברים מתנצלים לבחורות אותן רצה לנשק. "זה לא באמת היה נחוץ, אבל הרגשתי מאוד מודע והתקשתי לחשוב כיצד מישהי מסוגלת להתמודד עם זה", אמר. לדבריו, כל זה היה שווה בשביל הרגע בו הוכרז עליו כעל הזוכה וכעל בעל תואר הזקן הטוב בעולם. כעת עליו לנסוע להציג את זקנו ברחבי העולם, מה שאומר שעליו להמשיך ולא לעשות שום דבר מלבד לתת לשער פניו לגדול.

תחרות זקנים ושפמים התקיימה בפורטלנד. Craig Mitchelldyer/AP Images for Just for Men, AP
לא אכל חמאת בוטנים והתנצל לפני נשיקה. מדיסון רואלי/AP, Craig Mitchelldyer/AP Images for Just for Men

התחרות לא בוחנת רק את השיער עצמו. פיל אולסן, מארגן האירוע, אמר כי בודקים את המראה הכללי של המתמודד, הסגנון האישי שלו ואופיו. מלבד הזקן או השפם השופטים בוחנים בקפידה גם את פאות הלחיים. המתמודדים לא עיצבו רק את שיער הפנים, אלא התאימו תלבושות ואביזרים כדי להשלים את המראה.

עם זאת, לא הכל ורוד בממלכת שיער הפנים: ארגון בשם "האיגוד העולמי של הזקנים והשפמים" טוען שמדובר בזיוף, ורק הם עורכים את התחרות המקורית. "אני לא חושבת שמי שארגן את התחרות היה חכם" אמרה אחת מהמארגנות, "יש לי הרבה אויבים עכשיו, במיוחד בקרב הגרמנים, שכן הם התחילו את המסורת של תחרויות זקן ושפם בשנות ה-90. הם כועסים מאוד כרגע". גרמנים או לא, ניתן לראות שהמתמודדים השקיעו במראה החיצוני לפני התחרות.

הנה כמה תמונות מעוררות השראה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
תחרות זקנים ושפמים התקיימה בפורטלנד. Craig Mitchelldyer/AP Images for Just for Men, AP
זה נראה נוח/AP, Craig Mitchelldyer/AP Images for Just for Men
תחרות זקנים ושפמים התקיימה בפורטלנד. Craig Mitchelldyer/AP Images for Just for Men, AP
הבנדנה מוסיפה המון/AP, Craig Mitchelldyer/AP Images for Just for Men
תחרות זקנים ושפמים התקיימה בפורטלנד. Craig Mitchelldyer/AP Images for Just for Men, AP
אפשר לישון על הצד עם הדבר הזה על הפנים?/AP, Craig Mitchelldyer/AP Images for Just for Men

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully