וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה ליהודים אסור להתפלל בהר הבית?

30.10.2014 / 16:44

מאז מלחמת ששת הימים יהודים היו מנועים מתפילה בהר הבית, מסיבות שונות. ארנון סגל, עיתונאי וחבר קרוב של יהודה גליק, מספר לוואלה! חדשות למה גליק והוא נאבקים בשביל לשנות את ההסדר הזה. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

"צעקתי לא, לא, לא": שי מלכה, חבר של יהודה גליק שנכח לידו בעת שנורה, בעדות לוואלה! חדשות: "בשניה אחת קלטתי מה קורה. ואז הוא פונה ליהודה במבטא ערבי כבד ואומר לו: "אני מאוד מצטער, אני חייב לעשות את זה. אתה פגעת בי". וגם: כתבנו יקי אדמקר מביא את התמונות מהמסלול שעשו גליק והמתנקש, מועתז חיג'אזי, בדקות שקדמו לניסיון החיסול, שאירע אתמול בלילה בסיומו של כנס במרכז מורשת בגין בירושלים.

דוד המלך כוכב עליון: כריסטיאן בייל כבר מככב בסרט חדש של רידלי סקוט על משה רבנו, אבל הוליווד לא נחה והחלה לעמול על סרט חדש בכיכובו של מנהיג יהודי תנ"כי לא פחות מוכר - דוד המלך. שני אולפנים הודיעו השבוע על רצונם להפיק סרט המציג את חייו של המלך הג'ינג'י, ונותר רק לחכות ולראות איזה מי הכוכב שיזכה להיכנס לנעליו.

איש השבוע: סטיבן גאו הבריטי מטייל כבר שנים בבריטניה ללא בגדים, נגרר בגלל זה לבתי משפט - ויש לו כאלה ביצים שאפילו בפני השופט הוא מתייצב ערום. אז אחרי שהשבוע הוא הפסיד סופית בעתירה שהגיש על זכותו להתערטל בפומבי רצינו לחזק את ידיו ולומר: המלך הוא עירום.

התחזית: החורף חוזר בגדול. כבר מהיום ולאורך כל סוף השבוע צפוי להיות גשום מאוד, מהצפון ועד הנגב.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully