וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של נועה אייל לוואלה!: "שמח ונרגש מההתפתחויות"

29.10.2014 / 1:17

ד"ר אבי אייל התייחס להתקדמות המשמעותית בחקירת רצח בתו שאירע ב-1998 וסיפר לוואלה! חדשות: "המשטרה מעדכנת אותנו בכל עניין והרגשות מציפים אותי. אני מקווה שהצדק יצא לאור"

התפתחות בפרשת חטיפתה ורציחתה של הנערה נועה אייל.
"אני מקווה שהצדק יצא לאור". נועה אייל

"אני מאוד שמח על ההתפתחות בחקירת הרצח של נועה", כך אמר אתמול (רביעי) לוואלה! חדשות אביה של נועה אייל, ד"ר אבי אייל, בעקבות פריצת הדרך שהושגה בחקירת הרצח של בתו ב-1998. הוא הוסיף: "המשטרה מעדכנת אותנו בכל עניין ואני מאוד נרגש. הרגשות מציפים אותי, ואני מקווה שהצדק יצא לאור ובעיקר בשביל נועה". יחד עם זאת, הוסיף האב כי "זה לא יחזיר את נועה".

עוד בוואלה! חדשות:
נגמרה הפרוטקציה לאדמו"רים בנתב"ג: "חריגה מסמכות"
המבקר: שליש מעובדי נמל אשדוד - קרובי משפחה
סטודנטים: "אם לא יעבור חוק השכירות נצא לרחובות"

נועה אייל. מתוך עמוד הפייסבוק "נועה שבלב", אתר רשמי
נועה אייל/אתר רשמי, מתוך עמוד הפייסבוק "נועה שבלב"

אייל הייתה בת 17 כשנרצחה בתחילת בפברואר 1998. בערב הרצח היא יצאה עם אלדד בריברום מקולנוע במרכז ירושלים לאחר שהשניים צפו בסרט. בני הזוג הלכו לכיכר הדווידקה בעיר והתפצלו כל אחד לתחנת אוטובוס אחרת, כל אחד בדרך לביתו. עם זאת, אייל מעולם לא שבה לביתה שבשכונת רמות. למחרת החלו הוריה לחפש אותה, ורק בשעות הערב נמצאה גופתה בידי חברתה לספסל הלימודים ביער רמות, לא הרחק מביתה.

היום הותר לפרסום כי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים במשטרה הגיעה לפריצת דרך בפרשת החטיפה והרצח. בשלב זה לא ניתן לפרסם את מלוא הפרטים, אך כבר כעת גורמים במשטרה מספרים כי ההתפתחות הנוכחית משמעותית יותר מהקודמות בתיק, שבהן אף נעצרו חשודים. זאת בזכות הטכנולוגיה המתקדמת הקיימת היום בישראל, שלא הייתה בידי המשטרה בעת הרצח.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
נועה אייל. מתוך עמוד הפייסבוק "נועה שבלב", אתר רשמי
נועה איל/אתר רשמי, מתוך עמוד הפייסבוק "נועה שבלב"

"החיים שלנו מתחלקים ללפני ואחרי הרצח", אמרה היום אמו של אלדד בריברום, בעקבות פריצת הדרך שהושגה בחקירת הרצח של בת זוגו ב-1998, נועה אייל. "אני מכירה את המקרה מקרוב, גם מתוך העיתונות", ציינה האם. "הייתי מאוד שמחה שזה יבוא לפענוח. זה לא דבר שהוא שוכח אותו, גם אם הוא יצא עם חברות אחרות בהמשך - זה תמיד היה 'יש לי חברה שהיא נועה ויש לי חברה שהיא איקס היום'". היא סיפרה כי בנה, כיום בן 34, נמצא כעת בנסיעת עבודה ביפן. "אני מנסה לעדכן אותו בהתפתחות", הוסיפה.

האם טענה כי הרצח "מלווה אותו עד היום". לדבריה, "זה לא היה פשוט, יש לנו את החיים שלפני נועה ויש את החיים שאחרי נועה. הייתי הולכת ברחוב והייתי חושבת שכל מי שעובר לידי זה הרוצח. מההיכרות שלי איתה, זה היה ברור לי שהיא לא תעלה על טרמפים עם מישהו שהיא לא מכירה, היה לנו ברור שזה מישהו שהיא מכירה".

(עדכון ראשון: 19:49)

אזור יער רמות, אוקטובר 2014. נועם מושקוביץ
יער רמות, שבו נמצאה גופתה של אייל/נועם מושקוביץ
  • עוד באותו נושא:
  • נועה אייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully