וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החיים של אלדד מתחלקים ללפני הרצח של נועה - ואחריו"

29.10.2014 / 17:13

אמו של אלדד בריברום, בן זוגה של נועה אייל, הגיבה לפריצת הדרך בחקירת הרצח ב-1998. היא הביעה תקווה שהמקרה יפוענח בקרוב ואמרה: "הוא לא שוכח אותה, היא מלווה אותו עד היום"

מערכת וואלה!

"החיים שלנו מתחלקים ללפני ואחרי הרצח", כך אמרה היום (רביעי) אמו של אלדד בריברום, בעקבות פריצת הדרך שהושגה בחקירת הרצח של בת זוגו ב-1998, נועה אייל. "אני מכירה את המקרה מקרוב, גם מתוך העיתונות", ציינה האם. "הייתי מאוד שמחה שזה יבוא לפענוח. זה לא דבר שהוא שוכח אותו, גם אם הוא יצא עם חברות אחרות בהמשך - זה תמיד היה 'יש לי חברה שהיא נועה ויש לי חברה שהיא איקס היום'". היא סיפרה כי בנה, כיום בן 34, נמצא כעת בנסיעת עבודה ביפן. "אני מנסה לעדכן אותו בהתפתחות", הוסיפה.

האם טענה כי הרצח "מלווה אותו עד היום". לדבריה, "זה לא היה פשוט, יש לנו את החיים שלפני נועה ויש את החיים שאחרי נועה. הייתי הולכת ברחוב והייתי חושבת שכל מי שעובר לידי זה הרוצח. מההיכרות שלי איתה, זה היה ברור לי שהיא לא תעלה על טרמפים עם מישהו שהיא לא מכירה, היה לנו ברור שזה מישהו שהיא מכירה".

עוד בוואלה! חדשות:
המשטרה ממליצה להעמיד את אלון חסן לדין
שופטי העליון הפחיתו את עונשו של האנס מגן העיר
המבקר: ליקויים חמורים במאבק נגד הפשע המאורגן

נועה אייל. מתוך עמוד הפייסבוק "נועה שבלב", אתר רשמי
"היה לנו ברור שזה מישהו שהיא מכירה". נועה איל/אתר רשמי, מתוך עמוד הפייסבוק "נועה שבלב"

אייל הייתה בת 17 כשנרצחה בתחילת בפברואר 1998. בערב הרצח היא יצאה עם בריברום מקולנוע במרכז ירושלים לאחר שהשניים צפו בסרט. בני הזוג הלכו לכיכר הדווידקה בעיר והתפצלו כל אחד לתחנת אוטובוס אחרת, כל אחד בדרך לביתו. עם זאת, אייל מעולם לא שבה לביתה שבשכונת רמות. למחרת החלו הוריה לחפש אותה, ורק בשעות הערב נמצאה גופתה בידי חברתה לספסל הלימודים ביער רמות, לא הרחק מביתה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אזור יער רמות, אוקטובר 2014. נועם מושקוביץ
יער רמות, שבו נמצאה גופתה של אייל/נועם מושקוביץ

היום הותר לפרסום כי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים במשטרה הגיעה לפריצת דרך בפרשת החטיפה והרצח. בשלב זה לא ניתן לפרסם את מלוא הפרטים, אך כבר כעת גורמים במשטרה מספרים כי ההתפתחות הנוכחית משמעותית יותר מהקודמות בתיק, שבהן אף נעצרו חשודים. זאת בזכות הטכנולוגיה המתקדמת הקיימת היום בישראל, שלא הייתה בידי המשטרה בעת הרצח.

נועה אייל. מתוך עמוד הפייסבוק "נועה שבלב", אתר רשמי
"המשפחה נסערת ונרגשת מאוד". נועה אייל/אתר רשמי, מתוך עמוד הפייסבוק "נועה שבלב"

אבי ונירה אייל, הוריה של נועה, מסרו בתגובה על ההתפתחות האחרונה: "המשפחה נסערת ונרגשת מאוד. הם מבקשים לחזק את ידי המשטרה ומבקשים מהתקשורת לתת למשטרה לעשות את עבודה ביסודיות כדי שהצדק יצא לאור. נבקש לאפשר למשפחה לעכל בשקט את הידיעות הללו".

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully