וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום מאבק ממושך: מאבטח הרמטכ"ל נכנע לסרטן

29.10.2014 / 13:20

אריאל פז נלחם בשנתיים האחרונות בסוג נדיר של המחלה ואתמול מת בהוספיס שבו אושפז לאחרונה. "נלחם בזה ברמה שאי אפשר לתאר", סיפר חברו רז מנגל, שניהל קמפיין תרומות עבורו

אריאל פז, מאבטח הרמטכ"ל שנכנע למחלת הסרטן אחרי מאבק של שנתיים. באדיבות המשפחה
שירת גם כקצין בגדוד שמשון של חטיבת כפיר. אריאל פז/באדיבות המשפחה

אריאל פז, מאבטחו של הרמטכ"ל בני גנץ שנאבק בשנתיים האחרונות במחלת הסרטן, נכנע אתמול (שלישי) למחלה. פז, בן 29, שאבטח גם את הרמטכ"ל הקודם גבי אשכנזי, שירת בעברו גם כקצין בגדוד שמשון של חטיבת כפיר. בני משפחתו וחבריו ניהלו קמפיין להצלתו בעזרת עמותת "קו לחיים", אך המחלה הקשה התפשטה בגופו ובחודשיים האחרונים הידרדר מצבו. הלווייתו תתקיים היום בשעה 15:00 בבית העלמין של מושב עזריה בשפלה, שם גדל פז.

"בצער רב, ברעידות וכאב בעצמות, אני מבשרת לכם שאחי נפטר היום אחרי שעבר כל גיהנום אפשרי מהמחלה", כתבה אתמול אסתי, אחותו של פז, בדף הפייסבוק המיוחד שנפתח עבורו. "עזרתם לנו ברמות שצריך חיים שלמים כדי להסביר ולספר. ריגשתם אותנו כל יום כל היום מההיענות לעזרה ותמיכה. אני מאחלת בשם כל משפחת פז שתדעו ימים יפים של שמחה!".

עוד בוואלה! חדשות
הותר לפרסום: פריצת דרך משמעותית בחקירת רצח מ-1998
לפיד פוצץ דיון על העברת כספים ליהודה ושומרון
דיווח: "ישראל מחזיקה עציר ביטחוני בלגי בבידוד"

אריאל פז, מאבטח הרמטכ"ל שנכנע למחלת הסרטן אחרי מאבק של שנתיים. באדיבות המשפחה
עד שהושגו הכספים לאשפוזו בניו יורק, זה היה מאוחר מדי/באדיבות המשפחה

הרופאים שטיפלו בפז קבעו כי הוא סובל מסרטן מסוג ליפוסרקומה, המתפתח בתאי השומן של הגוף. סרטן נדיר מסוג זה, הסבירו אז הרופאים, עמיד כמעט באופן מוחלט להקרנות וכימותרפיה. על אף שהגידול הוסר מרגלו, התפשט הסרטן בגופו. משפחתו הבינה שכדי להציל את חייו, צריך לטפל בו בניו יורק, שם יש בית חולים שמתמחה בסוג הסרטן הזה, אך עלויות האשפוז שם גבוהות מאוד.

"לפני חודשיים פגשתי את אחותו בבית חולים", סיפר חבר הילדות של פז, רז מנגל. "שאלתי אותה אם היא צריכה עזרה כספית ובאותו רגע היא אמרה ש'כל התקוות שלנו מתחילות להיגמר, אנחנו חייבים לנסות ניסויים בחו"ל ולזה צריך הרבה כסף'". לדבריו, "באותו יום פניתי לקו לחיים ופתחתי דף פייסבוק שנקרא 'מצילים את אריאל פז'. תוך 48 שעות גייסנו למעלה מרבע מיליון שקלים. התחילו להתקשר אליי כל מיני אנשים - אנשים שלמדו אתנו ביסודי ובחטיבה, אנשים שלא ראו אותו 20 שנה. אפילו ברים ובתי קפה ערכו עבורו ערבי התרמה. מי לא התגייס לצדו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אריאל פז, מאבטח הרמטכ"ל שנכנע למחלת הסרטן אחרי מאבק של שנתיים. באדיבות המשפחה
"הרקולס עם לב של אפרוח"/באדיבות המשפחה

"הצלחנו בקמפיין, אבל נכשלנו בלהציל את חייו", סיפר מנגל. "אריאל היה לוחם ביחידה מובחרת. הוא היה ענק, כולו בנוי לתלפיות, אבל היה לו לב רחום וחנון - זה הרקולס עם לב של אפרוח. זה היה סרטן מאוד אגרסיבי ואכזרי - הוא נלחם בזה ברמה שאי אפשר לתאר. זה היה מאוד קשה. לא האמנתי שזה יקרה. קיבלתי את זה בהלם ותדהמה".

סמנכ"לית קו לחיים, יפי גוטליב, סיפרה כי "זה היה קמפיין חברתי שרץ בפייסבוק, ותפס תאוצה במהלך 'צוק איתן'. הם גייסו כמה מאות אלפי שקלים תוך שבועות ספורים והתחילו להעביר את החומרים למרכז הטיפולי בארה"ב, אך עד שבדקו שם והתחילו להזיז עניינים זה נהיה מאוחר מדי". גוטליב הוסיפה כי "מצבו הידרדר וניסינו בכספים שאספנו לעשות טיפולים ניסיוניים כאלה ואחרים, אבל זה היה כבר מאוחר מדי. הסרטן שלח גרורות לכל האיברים הפנימיים. אתמול התבשרנו כי הוא נפטר".

לפניות לכתב דנה ירקצי: danayark@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • אריאל פז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully