וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורחים בחתונה מיקמו מצלמה במקום לא צפוי

חבריהם של החתן והכלה החליטו לצלם את חתונתם מזווית מקורית ושונה, ומיקמו מצלמה בתחתית בקבוק וויסקי כדי לתעד את כל מי שלוגם ממנו. אז ככה נראית החתונה מהזווית של הבקבוק

צילום חובבים יוטיוב

רוב סרטוני הווידאו שמצולמים בחתונות נראים אותו הדבר: פריימים נוגים של הזוג המאושר לאור שקיעה, זום על ענידת הטבעת בחופה, פייד אאוט לקבבוני הטלה וחברים שיכורים שמפזזים על רחבת הריקודים כששרשראות פרחים מלאכותיים לצווארם. אורחים שהגיעו לאחרונה לחתונה בארה"ב החליטו להעניק לזוג המאושר תיעוד שלא ישכחו מזווית צילום מקורית במיוחד: תחתית של בקבוק וויסקי זול.

חבריהם של בני הזוג הגיעו לחתונה עם מצלמת GORRO, אך במקום למקם אותה מעל לראשיהם של האורחים המפזזים, החליטו להעביר בין כולם בקבוק וויסקי ולהצמיד את המצלמה לתחתית. מי שלגם מהבקבוק, זכה להיות מונצח בסרטון. הילולת השתייה החלה עוד לפני האירוע עצמו, בחדרי המלון בהם התארגנו השושבינים. הבקבוק הועבר בין האורחים, מבוגרים וצעירים, ולא פסח, כמובן, על הכלה. לא ברור אם אותו בקבוק שרד את כל האירוע, או שמדובר במספר בקבוקים. מה שבטוח הוא שמדובר במתנה מגניבה ומקורית לחלוטין, שלא ברור איך לא חשבו עליה עד עכשיו.


עוד בנושא
צפו: מה קורה כשמחברים מצלמה לראש של עיט?
צפו: תייר נשדד באיומי אקדח בארגנטינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully