וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונש חמור: גואל רצון נידון ל-30 שנות מאסר בפועל

28.10.2014 / 16:00

שנים אחרי מעצרו בית המשפט גזר היום את דינו של גואל רצון והטיל עליו עונש מאסר ממושך בכלא. בנו: "זה עונש בלתי נתפס בעיני. אולי אמשיך את דרכו". מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

חוק הפונדקאות - בשורה מהפכנית או אחיזת עיניים? החוק, שעבר אתמול בקריאה ראשונה בכנסת, היה אמור "לעשות היסטוריה" עבור זוגות גייז ורווקים ורווקות שמבקשים להיות הורים, אבל מומחים להליך מצביעים על פגמים בו. אמנם החוק פותח בפני זוגות חד מיניים את האפשרות לפנות לפונדקאות בארץ, בניגוד לעבר, אבל הוא לא מלווה בשום רפורמה שמגדילה את היצע הפונדקאיות ואף חוסם את אפשרויות הפונדקאות בחו"ל. עו"ד ויקטוריה גלפנד: "תיקון החוק ייצור מצב בשטח שבו, באופן שיוויוני, לכולם יהיה כמעט בלתי אפשרי להשתמש בשירותי פונדקאיות".

הנשיא בביקור ממלכתי ראשון בחו"ל: ראובן ריבלין נסע אמש לביקור בפולין לכבוד פתיחת תערוכת "אלף שנות יהדות פולין". פולין, שחוותה בשנה שעברה את הצמיחה כלכלית הגדולה ביותר באירופה וכן מעוניינת לשפר את הצבא שלה, מבקשת לחזק את הקשר עם ישראל. הנשיא, שהחל את הביקור בארמון הנשיאות, ייפגש מחר עם נציגי הקהילה היהודית במדינה.

מה עובר על השיער של לפיד? אחרי שהופיע עם זקן חדש לאחרונה, שר האוצר יאיר לפיד נצפה ביום הראשון של מושב החורף בכנסת עם שיער לבן מתמיד והעלה את השאלה האם הוא צבע את שיערו. בניגוד לפוליטיקאים גברים אחרים ששינו פריזורה, הרימו עפעפיים או צבעו את שיערם - לפיד דווקא מפתיע עם מראה מבוגר יותר.

התחזית: הלילה מעונן וקריר. מחר יתקרר מעט ויש סיכוי לגשם מקומי בצפון ובמישור החוף.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully