וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד בחייו: רחוב על שמו של גדעון סער באור יהודה

28.10.2014 / 13:57

מועצת אור יהודה אישרה לקרוא לרחוב על שמו של שר הפנים שעדיין לא פרש. נציגי האופוזיציה במועצה החרימו את ההצבעה: "כבר יש לנו רחוב על שם גבי אשכנזי. גחמה של ראש העיר". השר עצמו מתנגד

גדעון סער הגיע לביתו לאחר ההודעה על פרישתו. דרור עינב
ניסה בעבר לטרפד את המהלך, הפעם לא הצליח. גדעון סער/דרור עינב

השר גדעון סער עדיין לא פרש רשמית מהכנסת, אבל יש מי שכבר ממהר להנציח את פועלו: מועצת העיר אור יהודה אישרה בשבוע שעבר פה אחד לקרוא לרחוב על שם שר הפנים. חמשת נציגי האופוזיציה החרימו את הדיון ולא השתתפו בו. עם זאת, לוואלה! חדשות נודע כי השר מתכוון להתנגד ליוזמה ואף ביקש מראש העיר שלא לקדם את המהלך.

הפעם הראשונה שבה ניסה ראש המועצה, דוד יוסף, להעביר את ההחלטה לקרוא רחוב על שם שר הפנים הפורש הייתה לפני כשנתיים, אז כיהן סער כשר החינוך. עם זאת, התנגדות של השר עצמו ולחצים של האופוזיציה הורידו את הנושא מסדר היום.

לפני כשבועיים חזרה היוזמה לסדר היום. הוועדה המקומית לשמות אישרה לקרוא לרחוב על שמו של סער, ובשבוע שעבר המהלך אושר במועצת העיר, תחת מעטה חשאיות ומבלי לפרסם את פרוטוקול הישיבה. בלשכת ראש המועצה סירבו להתייחס לפניית וואלה! חדשות והשיבו: "תקבלו תשובה בעוד שבוע".

גבי אשכנזי בטקס חניכת רחוב על שמו באור יהודה, מרץ 2012. נמרוד סונדרס
"מעלה גיחוך". אשכנזי ליד שלט הרחוב על שמו/נמרוד סונדרס

"הבעיה באור יהודה היא הרבה יותר קשה מקריאת רחובות", אמרה לוואלה! חדשות נציגת האופוזיציה במועצה, ננה חן. לדבריה, מדובר בתופעה המעלה גיחוך. "יש לנו רחוב על שם גבי אשכנזי, אף שגם הוא התנגד למהלך. הוא ניסה בעבר גם לקרוא לרחוב על שם שאול מופז. יש לי כבוד גדול לכל האנשים הללו, אבל יש קריטריונים ברורים לקריאה לרחובות על שם אנשים. אנחנו יודעים איך דברים צריכים להתנהל. הוא עושה את מה שהוא עושה לא בצורה מסודרת, יש לו גחמה והוא מבצע אותה. ככה העיר נראית לצערי ובעיני זה מאוד עצוב".

לפניות לכתב: omri_n@walla.net.il

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully