וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפדופיליה: מורה מירושלים ניהל שיחות מיניות עם נערים

27.10.2014 / 10:11

שוטרי מחוז ש"י עצרו את איש החינוך, בן 27, בחשד להחזקת תמונות פדופיליות ולקיום שיחות בעלות אופי מיני בצ'אט. כמו כן, נבדק האם הוא ניהל גם מפגשים מיניים. מעצרו הוארך ב-3 ימים

אילוסטרציה. ShutterStock
במשטרה בודקים חשד שלפיו המורה הטריד נערים נוספים/ShutterStock

משטרת מחוז יהודה ושומרון עצרה אמש (ראשון) מורה בן 27 מירושלים בחשד לביצוע עבירות פדופיליה באינטרנט. תחילת הסיפור בתלונה שהגיש נער כבן 15, תושב אחד היישובים ביהודה ושומרון. לטענת הנער, הוא ניהל שיחה בצ'אט ברשת עם גבר, שאותו הוא אינו הכיר קודם לכן. חוקרי יחידת הנוער של מחוז ש"י, בשיתוף עם אנשי מחלקת הסייבר, החלו לחקור את המקרה.

זמן קצר לאחר תחילת החקירה איתרו השוטרים את האיש עמו התכתב הנער, ועצרו אותו. נוסף על כך, הוחרמו מחשבים שנמצאו בביתו ומכשיר הטלפון הסלולרי שלו. בחקירתו הכחיש המורה את החשדות המיוחסים לו, אולם במכשיריו האלקטרוניים נמצאו, בין השאר, תמונות פדופיליות ותמלילי שיחות בעלות אופי אירוטי.

במהלך הלילה הוגשה נגד המורה תלונה מצדו של נער נוסף, והמשטרה ממשיכה בחקירתה בניסיון לבדוק כמה נפגעים נוספים נפלו ברשתו של המורה, ואם מעבר לשיחות האירוטיות ברשת הוא קיים גם מפגשים מיניים עם הנערים. בית משפט השלום בירושלים הורה הבוקר על הארכת מעצרו בשלושה ימים נוספים.

עוד בנושא משפט ופלילים:
דריסת הרצות בטרקטורון: בית המשפט זיכה את הנאשם
במפתיע: עד המדינה בבר-נוער חזר בו מהסדר הטיעון
נפתח משפט רצח שלי דדון: "ההודאה נגבתה באלימות"


לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully