וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב הפרישות: אגף התנועה יישאר חצי שנה ללא מפקד

27.10.2014 / 0:55

לוואלה! חדשות נודע כי האגף החשוב יישאר מיותם ממפקד עד לכניסתו של המפכ"ל שיחליף את דנינו, במאי 2015. לפי הערכות, דחיית המינוי היא תוצאה של הפרישות הרבות מהמשטרה בתקופה האחרונה

יוחנן דנינו בכנס המכון למדיניות נגד טרור בבינתחומי. ספטמבר 2014. כפיר בולוטין,
עד שיסיים את תפקידו, לא ימונה מפקד לאגף התנועה. המפכ"ל דנינו/כפיר בולוטין

כבר שבועיים שלא ברור מי יהיה ראש אגף התנועה במשטרת ישראל, תפקיד אשר נותר מיותם עם עזיבתו של ניצב משה (צ'יקו) אדרי לאחר מינויו למפקד מחוז ירושלים. אדרי החליף את מפקד המחוז הקודם, ניצב יוסי פריינטי, שהודיע לפני כחודש על פרישתו מהמשטרה במפתיע. לוואלה! חדשות נודע כי על פי הערכות בימים אלה, מסתמן שאגף התנועה יישאר ללא מפקד עד להחלטת המפכ"ל הבא, אשר ייכנס לתפקידו רק במאי 2015, עם סיום תפקידו של המפכ"ל יוחנן דנינו.

עוד ידיעות בנושא:
אהרונוביץ' ודנינו נפגשו: "לא נתייחס יותר למפכ"ל הבא"
ביקורת במשטרה על השר והמפכ"ל: "המלחמה ביניהם מיותרת"
אהרונוביץ' על התנגדות דנינו למפכ"ל חיצוני: "אמירה אומללה"

הסיבה להשארת המינוי למפכ"ל הבא נעוצה בתהפוכות הרבות שעברה משטרת ישראל בחודשים האחרונים. לכן הוחלט לפי שעה שלא לקדם קצין לדרגת ניצב ולהותיר את ההחלטה בעניין המינוי בידי המפכ"ל הבא. לדברי גורמים במשטרה, הפרישות הרבות של ניצבים במשטרה בתקופה האחרונה מחייבות קידום של שוטרים בדרגת תת-ניצב לדרגת ניצב – מעשה שכרוך במחשבה לטווח הארוך.

מי שאמור היה להתמנות לתפקיד החשוב הוא מפקד מחוז המרכז הנוכחי, ניצב מוטי כהן. עם זאת, לאור פרישתם של מפקד מחוז המרכז היוצא, ניצב ברונו שטיין, ומפקד מחוז ירושלים היוצא, ניצב פריינטי, הוחלט לקדם את כהן לתפקידו כמפקד המחוז. הערכה אחרת הייתה כי דווקא תת-ניצב ג'מאל חכרוש, סגן מפקד מחוז חוף, יקודם לדרגת ניצב. עם זאת, המינוי עוכב כדי לאפשר למפכ"ל הבא לקבוע עם אילו קצינים הוא ישב בסגל הפיקוד הכללי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully