וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה בנפאל: "יגאל החזיק לשירה את היד, ואז היא מתה"

26.10.2014 / 9:07

יגאל שריבקר, בן זוגה של שירה דבוש שנהרגה בהתהפכות האוטובוס, נפצע בה בעצמו באורח בינוני והיום ישוב לארץ. "הוא רק רוצה להיות בלוויה", סיפרה שליחת חב"ד בנפאל. גופות ההרוגות יגיעו לישראל בשני

שירה דבוש, נהרגה בהתהפכות האוטובוס בנפאל. באדיבות המשפחה
"הם דיברו על חתונה ועל ילדים". שירה דבוש, שנהרגה בתאונה בנפאל/באדיבות המשפחה

יגאל שריבקר, בן זוגה של שירה דבוש שנהרגה בתאונה בנפאל ביום שישי ושנפצע בה בעצמו באורח בינוני, יעלה היום (ראשון) על טיסה בדרכו חזרה לישראל. חני ליפשיץ, שליחת חב"ד במדינה שהכירה את השניים, סיפרה על הרגשתו הקשה של שריבקר, תושב הרצליה בן 30. "הוא רק רוצה להיות בלוויה. הוא לא חושב על הפציעה שלו ועל מה שקורה איתו ואם זה בסדר מבחינה רפואית או לא". מלבד דבוש, בת 30 ממושב ניר יפה ליד עפולה, נהרגה בנפילת האוטובוס גם עומר שמש, בת 21 מהוד השרון ועוד ארבעה ישראלים, בהם שריבקר, נפצעו.

ליפשיץ הוסיפה כי "הם היו ביחד שלוש שנים ולדבריו היא 'הייתה כל עולמו'. היא הייתה מאוד מיוחדת והיא הייתה שייכת לזן של פעם. הם היו הכול אחד בשביל השני. הם דיברו על חתונה ועל ילדים. זה באמת סיפור קורע לב". לדבריה, שריבקר סיפר לה כי "היא (שירה) לא נפטרה מיד. הוא עדיין דיבר איתה והחזיק לה את היד. הם דיברו ופתאום היא מתה לו בשטח התאונה".

עוד על תאונת האוטובוס בנפאל
"הדמעות לא מפסיקות לרדת, בא לי להתעורר מהסיוט"
שבוע אחרי שניצלה במפולת השלגים: עומר נהרגה בנפאל
התאונה בנפאל: "מיכל אמרה לי 'אמא, יכולתי למות'"

תאונת האוטובוס בנפאל, אוקטובר 2014. sajhasabal.com, צילום מסך
זירת התאונה בנפאל, שישי/צילום מסך, sajhasabal.com

דבוש חילקה את זמנה בין מושב ניר יפה ליד עפולה שבו התגוררה לאחרונה, לבין רמת גן, שם מתגוררת אמה. דבוש הייתה בשנה האחרונה סטאז'רית במחלקות הפנימיות במרכז הרפואי "העמק" בעפולה. מבית החולים נמסר כי לפני כחודש היא סיימה את הסטאז' בהצטיינות והייתה אמורה להגיע לבית החולים בימים הקרובים למסיבת סיום הסטאז' וקבלת תעודת ההצטיינות. לאחר מכן, הייתה אמורה להתחיל לעבוד כמתמחה במרפאה בעמק האלה בירושלים.

שגריר ישראל בנפאל, ירון מאיר, העריך כי מחר יוטסו לישראל הארונות ובהן גופותיהן של דבוש ושמש. מאיר התייחס גם למצבם של הפצועים הישראלים: "לכל פצוע יש בעיות שונות, אך אין פצועים שנמצאים במצב קשה או בסכנה. הם סובלים מחבלות ומשברים, תוצאה של אוטובוס שנפל לתהום. אלה שיכולים יחזרו ארצה בהקדם האפשרי, אך ייתכן שחלק מהפצועים יצטרכו לחכות עוד כמה ימים בנפאל".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
עומר שמש שנהרגה בנפאל, עם הוריה איילת וירון  25 באוקטובר 2014. באדיבות המשפחה
עומר שמש, ההרוגה השנייה בתאונה/באדיבות המשפחה

בתאונה התהפך אוטובוס תיירים שיצא מבירת נפאל, קטמנדו, ונפל מגובה 50 מטרים בדרך לשמורת לנגטנג שבהרי ההימאליה. יחד עם הישראליות, נהרגו בתאונה עשרה בני אדם ועשרות אחרים נפצעו.

מדובר בקו אוטובוס שמסיע מטיילים למסלולים באזור האגמים הקפואים בלנגטנג, שאותו נוהגים לפקוד ישראלים רבים. בשל סופת השלגים בשבוע שעבר, שבמהלכה נהרגו ארבעה מטיילים ישראלים, ישראלים ששקלו לנסוע לאנאפורנה - הסיטו את מסלול הטיול שלהם דווקא לאגמים הקפואים. כמה מהם עלו על האוטובוס שעשה דרכו לאזור, ואשר התהפך לתהום.

לפניו לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully