וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע טרור בניו יורק: גבר תקף ארבעה שוטרים בגרזן

25.10.2014 / 2:56

זייל תומפסון, אמריקני בן 32 שהתאסלם לפני כשנתיים, תקף באמצעות גרזן שוטרים במחוז קווינס ונורה על ידי שניים מהם. המשטרה: אדם מתבודד שקרא ברשת על עריפת ראשים ועל פריצה לבית הלבן

תיעוד הרגעים שלפני התקיפה בקווינס, אתמול

לאחר שזייל תומפסון, בן 32, תקף אתמול באמצעות גרזן ארבעה שוטרים במחוז קווינס שבעיר ניו יורק בארצות הברית, הרשויות הכריזו הלילה (שבת) על התקיפה כפיגוע טרור. תומפסון, שפצע שני שוטרים ומת לאחר שנורה בידי השניים האחרים, התאסלם לפני כשנתיים ולפי הרשויות הוא ככל הנראה פעל לבדו.

במהלך מסיבת עיתונאים שכינסה משטרת ניו יורק, הודיעה המשטרה כי לאחרונה פרסם תומפסון כמה פוסטים ברשתות החברתיות אשר קשורים בהתנגדות לממשל במערב וביקר באתרים של קבוצות איסלאמיסטיות קיצוניות. כמו כן, בחיפוש שנעשה במחשב של אביו אשר עמו מתגורר תומפסון, עלה כי הוא השקיע זמן בקריאה על עריפת ראשים, על החדירה האחרונה לבית הלבן ועל פיגועים בקנדה. לפיכך, הודיע נציג המשטרה במסיבת העיתונאים, וויליאם בראטון, כי היה זה פיגוע טרור.

עוד ידיעות מהעולם:
ארה"ב: פתח בירי בתיכון בארה"ב, הרג תלמיד - והתאבד
"ציוץ" מלכותי: אליזבת פרסמה לראשונה סטטוס בטוויטר
כך גרמה המסת הקרחונים לפלישת דובי הקוטב לקנדה

חוקרי המשטרה עדיין מנסים להבין אם לתופסון היה קשר למסגד כלשהו אשר היה מעורב בתקיפה. ברשתות החברתיות, הוא מתואר כאדם מתבודד אשר היה "אנטי-ממשלתי, אנטי-מערבי ואנטי-לבן". כמו כן, בראטון אמר כי נחקר אופי תכנון הפיגוע. לדבריו, התקיפה נראתה כספונטנית במקצת, אך הוסיף כי "העובדה שאדם מסתובב עם גרזן בתיק, מבהירה כי הייתה לו תחושת מוכנות".

כמו כן, פורסם בכלי התקשורת האמריקניים כי תומפסון הוא אמריקני אשר מחזיק בעבר פלילי במדינת קליפורניה. אחד משני השוטרים שנפצעו בתקיפה נפצע באורח קשה, בעוד השני נפצע באורח קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully