וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ציוץ" מלכותי: אליזבת פרסמה לראשונה סטטוס בטוויטר

"זהו עונג עבורי לפתוח את תערוכת 'עידן המידע' ואני מקווה שאנשים ייהנו מהביקור", כתבה מלכת אנגליה, באירוע שנערך לרגל פתיחת תערוכה במוזיאון המדע בלונדון. 24 אלף משתמשים שיתפו

צילום: הטוויטר של מוזיאון המדע בלונדון, עריכה: ניב פוקס

לפני 76 שנים ביקרה המלכה אליזבת השנייה לראשונה במוזיאון המדע הבריטי בלונדון, אולם ביקורה שם היום (שישי), לרגל פתיחת תערוכה, תפסה את תשומת הלב העולמית - לאחר שהמלכה "צייצה" בפעם הראשונה בחייה, ופרסמה סטטוס בחשבון הרשמי של בית המלוכה הבריטי בטוויטר.

"זהו עונג עבורי לפתוח היום את תערוכת 'עידן המידע' במוזיאון המדע ואני מקווה שאנשים ייהנו מהביקור", כתבה אליזבת, וחתמה את הציוץ בשמה. למרות שזאת הפעם הראשונה שהמלכה הוותיקה משתמשת ברשת החברתית, היא לא שכחה לתייג את חשבון הטוויטר של המוזיאון הלונדוני. 24 משתמשים שיתפו עד כה את הציוץ, והשתמשו בתגית "המלכה מצייצת".

עוד על המלכה בוואלה! חדשות:
המלכה אליזבת העניקה תואר אבירות לאנג'לינה ג'ולי
קמרון: המלכה גירגרה מאושר כששמעה שהסקוטים הפסידו
האם אליזבת תלך בעקבות מלך ספרד ותוותר על הכתר?

המלכה אליזבת צייצה לראשונה, מוזיאון המדע בלונדון. מוזיאון המדע הבריטי, מערכת וואלה! NEWS
"המשיכה במסורת של אימוץ טכנולוגיות חדשות". המלכה אליזבת, היום/מערכת וואלה! NEWS, מוזיאון המדע הבריטי

במהלך היום החשבון של בית המלוכה, המנוהל על ידי אנשי צוות בארמון בקינגהאם, פרסם סדרת ציוצים הקשורים לטכנולוגיות חדישות שבהן השתמשה המלכה במהלך כהונתה ארוכת השנים, בהן נאום שנשאה בערב חג המולד בשנת 1957 שהיה הראשון שהועבר בשידור חי למקלטי הטלוויזיה ברחבי הממלכה המאוחדת. בנוסף, בשנת 1968, אליזבת הייתה המלכה הראשונה ששלחה דואר אלקטרוני, במהלך ביקורה בבסיס צבאי.

מנהל המוזיאון, איאן בלאצ'פורד, הזמין את המלכה לשלוח את הציוץ הראשון שלה, בפני קהל של כ-600 אורחים מכובדים. "המלכה ויקטוריה התעניינה רבות בהמצאת הטלפון, והוד מעלתך המשיכה במסורת של אימוץ טכנולוגיות חדשות", אמר בלאצ'פורד רגעים ספורים לפני הציוץ ההיסטורי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"הציוץ האחרון נשלח על ידי המלכה בעצמה":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully