וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלתי נתפס: נוהג במשאית בלי ידיים

בסרטון שרץ ברשת, נצפה האלמוני נוהג ברכב כבד ברגל אחת, לא מביט על הכביש ואפילו שותה תה. הגולשים זועמים: "עזרו למשטרה לאתר את הנהג"

צילום מסך

משעשע או מסוכן? גיבור הסרטון הבא, שמופץ הרשתות החברתיות בימים האחרונים, מצולם כשהוא נוהג ברכב משא כבד, פעולה שרבים יגדירו כרצינית ואפילו מסוכנת, אבל לא נראה שהוא מתרגש במיוחד. לא רק שהוא לא יושב כמו נהג נורמלי, הוא בכלל נוהג בעזרת רגל אחת כשהוא יושב בכסא שליד הנהג, ןאפילו שותה תוך כדי.

בקטע המדובר מתפאר האלמוני בעצלנותו. באופן רשלני, הוא טס בכביש המהיר תוך כדי שהוא מניח את גפו התחתונה על לוח המחוונים, מתבדח ובשלב מסוים מסתובב לצלם כדי לבקש קצת דבש להמתיק כוס תה.

הסרטון עלה לרשת בצירוף טקסט בשפה הרוסית, בו נכתב: "לפעמים לשבת בכיסא הנהג זה מאוד מעייף. נהיגה מהמושב ליד, לעומת זאת, עושה את הפעולה לקלה הרבה יותר". הוא הפך לויראלי כמעט במהירות בה הוסר מיוטיוב, אם כי לא לפני שתלונות הוגשו למשטרה במספר מדינות. מעלה הסרטון לרשת, תחת שם המשתמש "Vitsipo1", טען כי הוא צולם במקסיקו-סיטי. עם זאת, גולשים רבים משוכנעים כי הוא צולם דווקא בארה"ב או בקנדה.

כפי שניתן לצפות, המחזה גרר תגובות נזעמות. גולשים רבים ראו בו דוגמא לנהג פזיז שמסכן חיים, וקראו לסייע למשטרה להשיג מידע אודות זהות הנהג. אחד המגיבים טען בעקשנות כי מדובר בתושב אוקראינה בשם ויטלי זפורוז'יץ, שהתפרסם ביוטיוב לאחר שצילם את עצמו משתעשע עם חבריו ומתפשט בזמן נהיגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully