וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום מבצע מודיעיני: סט תפילין יקר ערך הושב לרב באילת

23.10.2014 / 22:01

לפני כשלושה חודשים נגנב הסט שקיבל הרב הראל כהן בטקס בר המצווה שלו. הרב תלה מודעות בעיר וקיבל שיחה מאדם שדרש מאות שקלים עבור התפילין. לאחר שקבע עמו בדירתו, כוח משטרה עצר את החשוד והשיב את הסט לבעליו

סט תפילין, אשר נגנב לפני כשלושה חודשים, לרב של בית הכנסת "שערי רפואה" הרב הראל כהן. דובר המשטרה, חטיבת דובר המשטרה
הרב הראל כהן וסט התפילין שהושב לו, הבוקר/חטיבת דובר המשטרה, דובר המשטרה

בתום מבצע מודיעיני של משטרת אילת נמצא אתמול (רביעי) סט תפילין יקר ערך, שנגנב מרב בעיר לפני כשלושה חודשים בדירה בעיר, שם נעצר חשוד שהודה במעשה. התפילין, השייכים לרב הראל כהן מבית הכנסת "שערי רפואה" בעיר, הושבו לו הבוקר בתום המבצע.

הפרשה החלה לאחר שהרב הראל דיווח על תיק שנגנב ממנו ובו התפילין שאותם קיבל בטקס הבר מצווה מסבו. הרב לא הסתפק בתלונה למשטרה ותלה ברחבי העיר מודעות שבהן ביקש להשיבם.

תוך זמן קצר קיבל הרב כהן שיחה מגבר אלמוני, שהציע לו לקבל בחזרה את רכושו תמורת 400 שקלים. הרב הסכים לדרישתו בלא היסוס, מה שגרם לגנב להעלות את הסכום שאות דרש עבור התפילין בכמה מאות שקלים נוספים. לאחר שהרב נענה שוב לבקשתו במהרה, התעורר בו חשד, ולכן ניתק את השיחה. עם זאת, האדם התקשר אליו שוב ואז קבעו השניים להיפגש בדירתו, שם היה אמור לשלם הרב הראל את הסכום עבור התפלין.

עוד בוואלה! חדשות:
אחרי האסון: הורי ההרוגה והמטייל שהשאירה מאחור ייפגשו הערב
שתי נערות ליווי הורשעו ברצח ד"ר לכימיה מתל אביב
הפתעה בגליל: שדה מריחואנה בלב במטע קיווי

לאחר שהרב נפגש עם קצין המודיעין במשטרת אילת, מפקח שרון זנטי, החליטו במשטרה להפתיע את הגנב ולשלוח במקום הרב כוח לדירה. בתום חיפוש שנערך במקום, הבחין זנטי בתפילין כשהם מונחים על מדף סמוך. כשנשאל הדייר אם הם שייכים לרב הוא טען: "רציתי להחזיר לו אותם". הדייר, כאמור, הוא נעצר והועבר לחקירה.

בחקירה הודה החשוד כי הוא זה ששוחח עם הרב והעלה את הדרישות הכספיות, אולם הוא הכחיש שהוא זה שגנב את התפילין. הוא הוסיף כי לאחר שהרב סירב לשלם, הוא החליט לשמור עליהם ברשותו. החשוד שוחרר הבוקר ממעצר והמשטרה מסרה כי החקירה נמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully