וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן נמלט רפעאת עודה, הסב החשוד ברצח בחיפה?

23.10.2014 / 17:57

על פי החשד, עודה ירה בחליל מחרום לאחר שבנו בן ה-19 של חליל, ראזי, סירב למכור סיגריות לנכדו בשל גילו הצעיר. כעת מבקשת המשטרה את עזרת הציבור באיתורו, לאחר שנמלט מהזירה אחרי הרצח

צילום: ערן גילווארג, עריכה: קשת סידי

יומיים חלפו מאז חליל מחרום נורה למוות בחיפה בגלל חפיסת סיגריות, והיום (חמישי) מבקשת המשטרה את עזרת הציבור באיתורו של החשוד ברצח, רפעאת עודה, שככל הנראה נמלט מהמקום לאחר הרצח. על פי החשד, עודה ירה במחרום לאחר שבנו בן ה-19 של חליל, ראזי, סירב למכור סיגריות לנכדו של עודה בשל גילו הצעיר. החשוד טרם אותר מאז האירוע והמשטרה מבקשת מכל מי שיודע דבר על מקום הימצאו, ליצור קשר עמה קשר דרך מוקד 100.

עוד על הרצח בחיפה:
חשד לרצח בחיפה: סב ירה למוות בגבר שהתעמת עם נכדו
בנו של הנרצח בחיפה: "רצחו את אבא שלי מול העיניים"

רפעת עודה, החשוד ברצח חליל מחרום בחיפה. חטיבת דובר המשטרה
לא ברור לאן הוא נמלט. החשוד ברצח, רפעאת עודה/חטיבת דובר המשטרה

אתמול טענו בני משפחתו של מחרום כי מדינת ישראל היא האחראית לרצח. לטענת בני המשפחה והשכנים בשכונת ואדי ניסנאס שבה התגורר המנוח, החשוד ברצח מגיע ממשפחה של משתפי פעולה פלסטינים שהתגוררו בגדה המערבית - ושישראל העבירה אותם להתגורר בחיפה על מנת להגן עליהם, ונתנה להם נשק.

"רצחו את אבא שלי מול העיניים שלי", אמר הבן ראזי לאחר ששוחרר ממעצר הבית בו הוא שוהה כדי להשתתף בהלוויית אביו. "רצו לקנות סיגריות, לא מכרתי. הגיע אבא שלו, נתן לי מכות באת חפירה. התקשרתי לאבא שלי ואבא שלי אמר... נהיה מכות... הוציאו אקדח וירו באבא שלי". ראזי הוסיף כי הוא לא ראה את היורה. "רצו אחריי לירות בי וברחתי. אחרי שרצחו את אבא שלי רדפו אחריי גם כדי לרצוח אותי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראזי מחרום, בנו של הנרצח, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחקירה ראשונית עולה כי האירוע החל לאחר שנכדו של החשוד ברצח ביקש לקנות סיגריות בחנות ששייכת למשפחת מחרום. המוכר, ראזי, סירב למכור לו בשל גילו הצעיר. בין השניים התפתח ויכוח שבעקבותיו קרא הילד לאביו ולסבו ואילו ראזי קרא לאביו. במקום פרצה קטטה שבמהלכה ככל הנראה תקף מחרום את הילד. בשלב מסוים אביו וסבו של הילד הלכו לביתם ושבו למקום כשהסב מצויד באקדח ובנו, אבי הילד, מצויד באקדח דמה. לאחר מכן, על פי החשד, עודה ירה למוות במחרום.

עו"ד ויסאם עראף מייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את יוסף עודה אמר כי הוא עצמו נפצע מהירי, עבר ניתוח ומשתף פעולה עם חוקריו. "מדובר בזירה מורכבת מרובת משתתפים וטרם התבררה השתלשלות האירועים. לטענת החשוד הוא הותקף על ידי מספר אנשים לאחר שהגיע לאזור במטרה להגן על בנו שהותקף קודם לכן".

תמונות מזירת הרצח ברחוב המגינים בחיפה 22.10.2014. ערן גילווארג
זירת הרצח, שלישי/ערן גילווארג

פאידה, אחותו של הנרצח ואמה של מלכת היופי לשעבר רנא רסלאן, טענה כי אביו של הילד היה זה שהחל להשתמש באלימות כאשר חבט באחיינה עם מוט. בשלב זה, לדבריה, קרא אחיינה לאביו, מחרום – והילד ואביו קראו לסב, שירה במחרום "מאחור, מטווח אפס, לעיני בנו".

כמו כן, אתמול האריך בית משפט השלום בחיפה ביומיים את מעצרו של בנו של החשוד, יוסף עודה בן ה-33, שנורה על ידי סייר של העירייה ומאושפז בבית החולים רמב"ם בעיר, החשוד כמעורב ברצח.

מחרום, בן 49, הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים. הוא בוגר הוראת חינוך גופני במכון וינגייט, שהיה מורה שנים רבות ואף בעבר עבד כמציל וכפרמדיק. הוא יובא למנוחות היום בשעה 15:00 בבית העלמין בחיפה.

  • עוד באותו נושא:
  • חיפה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully