וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התחזה למורה לקראטה - וביצע מעשי סדום בילדים

23.10.2014 / 14:38

לטענת הפרקליטות, דוד דלל, חרדי בן 35, ניצל את תמימותם של הקטינים וביקש ללמד אותם תרגילי לחימה בחדרי מדרגות - שם ביצע בהם את זממו. בחלק מהמקרים אף הציע לקטינים כסף

צילום: דוד קורן, עריכה: יאיר דניאל

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד דוד דלל, חרדי ומורה ליהדות תושב הוד השרון בן 32. דלל מואשם בביצוע מעשי סדום ומעשים מגונים בנסיבות אינוס מחמירות בשמונה קטינים בני תשע עד 13.

על פי כתב האישום, דלל נהג לבצע עבירות מין בבנים קטינים בני המגזר החרדי-דתי. לטענת הפרקליטות, דלל פעל בשיטה ייחודית וצד את קורבנותיו הקטינים, אותם בחר באופן אקראי, כשהוא נוהג לבקש את עזרתם באיתור מוסדות לגמילות חסדים, חנויות, בנקים וכדומה. דלל נהג לכאורה להוליך את הקטין שנענה לבקשתו לאורך כמה בניינים כשהוא עושה עצמו מחפש אחר היעד ואף מתקשר לכאורה בטלפון הסלולרי שברשותו כדי לברר היכן המקום.

עוד בנושא משפט ופלילים:
בנו של הנרצח בחיפה: "רצחו את אבא שלי מול העיניים"
אישום: מעסה אנס מטופלת במהלך מסאז' בכפר סבא
אחת מנשותיו לשעבר של גואל רצון: "סירס לי את האישיות"

כתב אישום למורה לקרטה החשוד בעבירות מין בקטינים, בית המשפט המחוזי תל אביב. ניב אהרונסון
דלל בבית המשפט, היום/ניב אהרונסון

לאחר זמן מה של חיפושים, הוביל הנאשם את הקטינים לחדרי מדרגות בבניינים שונים ושם ביצע בהם את זממו במשך פרק זמן ממושך של כשעה עד שעתיים. לאחר שנעצר נטען כי כדי להכין את הקרקע למגע הגופני, נהג דלל לומר לקטינים כי הוא מורה לקראטה והחל ללמד אותם ולהדגים עליהם כיצד מבצעים תרגילי הגנה עצמית שונים.

לפי כתב האישום, נהג דלל להציע לקטינים כי הוא "ישחרר להם את השריר", ובאמתלה זו הפשיל את בגדיהם התחתונים או הכניס את ידו מבעד לתחתוניהם. דלל נגע לכאורה באיבר מינם או באזור הסמוך לו ובחלקם אף ביצע מעשי סדום. בנוסף, נהג הנאשם להחמיא לקטינים שהם "הכי חזקים" ולומר כי יגיע לעזרתם אם וכאשר ייקלעו לצרה. הפרקליטות טוענת כי לעיתים הנאשם נהג להציע לקטין כסף עבור עזרתו ונתן לו שקלים בודדים בתום מעשיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"בחלק מהמקרים נדרשו לתשאל את הילדים ביידיש"

דלל נעצר בסוף חודש ספטמבר בתום חקירה סמויה שניהלה משטרת מרחב דן בפיקודו של ניצב-משנה שמעון לביא. החקירה החלה לאחר שילד בן שבע, תושב בני ברק, התלונן כי נאנס לפני כחודש וחצי. במהלך החקירה איתרו החוקרים מקרים זהים בירושלים ובאזור הצפון.

"נעזרנו ברבנים ובבני משפחות הילדים", הסביר גורם בכיר במשטרה. "בחלק מהמקרים נדרשנו לתשאל את הילדים ביידיש כי אינם דוברי עברית. בכל המקרים מדובר בילדים בני העדה החרדית שנפלו קורבן למעשיו של האנס. הצלחנו להעמיד את האנס במסדרי זיהוי, ביצענו חקירות טכנולוגיות ואספנו ראיות רבות הקושרות את החשוד לשבעת המקרים".
דלל שהה במעצר עד להגשת כתב האישום היום. הפרקליטות דרשה מבית המשפט להורות על מעצרו של המשיב עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

עו"ד אוהד מגורי ועו"ד רבקה האוזר בהגשת כתב אישום לצעיר שחשוד באונס מרחובות, בית המשפט בלוד. ראובן קסטרו
עורכי הדין אוהד מגורי ורבקה האוזר המייצגים את הנאשם/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully