וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד חדש: רגע הפיגוע בירושלים מזווית נוספת

סרטון מצלמת אבטחה שהוצבה בתחנת הרכבת הקלה שבה אירע פיגוע הדריסה, מציג תיעוד נוסף לאירוע שבו נהרגה תינוקת ונפצעו 7 נוספים מזווית שלא נראתה עד כה

צילום: באדיבות חדשות 0404; עריכה: גדי וינסטוק

מצלמת אבטחה שמוצבת בסמוך לתחנת הרכבת הקלה בגבעת התחמושת הצליחה לקלוט אמש את פיגוע הדריסה שאירע במקום. כעת, סרטון אבטחה נוסף מהזירה, שהגיע לידי וואלה! חדשות באדיבות אתר החדשות "404", מציג תיעוד חדש לאירוע מזווית שלא נראתה עד כה.

בסרטון ניתן תחילה לראות את המכונית נהוגה בידי המחבל עבד אל-רחמן שלודי, תושב עיסאוויה בן 21, כשהיא מגיחה לרציף התחנה בעת שרכבת נמצאת במקום. לאחר מכן, ניתן להבחין בבירור כיצד שלודי נוסע במהירות על המדרכה שעליה עומדים הנוסעים, ומנסה במכוון לפגוע בכמה שיותר מהם.

פיגוע הדריסה - עוד כותרות:
חמאס בירך על רצח התינוקת בירושלים: "מעשה גבורה"
ההתפרעויות בירושלים נמשכות: אבנים נזרקו על גן ילדים
חיה התינוקת נטמנה: "אלוהים החליט להקריב אותה"

תיעוד חדש: כך אירע פיגוע הדריסה ברכבת הקלה בירושלים. צילום מסך
תיעוד רגעי הפיגוע בירושלים, אתמול/צילום מסך

ארגוני הטרור הפלסטיניים שיבחו היום את פעולתו של שלודי, אשר הביאה לרציחתה של התינוקת בת השלושה חודשים, חיה זיסל ברון, ולפציעתם של שבעה בני אדם נוספים. בכיר חמאס, מושיר אל-מסרי, אמר כי "הפיגוע בירושלים הוא מעשה גבורה ותגובה טבעית לפשעי הכיבוש בקרב עמנו והמקומות הקדושים לנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"לפעול בגדה באמצעות התנגדות"

תנועת הג'יהאד האיסלאמי פרסמה תגובה ברדיו "אל-קודס" והבהיר כי "זוהי זכותם של בני העם הפלסטיני להגן על עצמם ועל המקומות הקדושים להם לאור הפגיעות המתמשכות של ישראל בקרבם". מנהיגי התנועה דרשו "לפעול בגדה באמצעות התנגדות ולסיים את התיאום הביטחוני עם ישראל". נוסף על כך, הם בירכו את תושבי מזרח ירושלים "העומדים באומץ מול פשעיה של ישראל".

שלודי היה מזוהה עם תנועת חמאס ואף נעצר בעבר על ידי ישראל בגין מעורבות בהפרות סדר. יתרה מכך, מקורות פלסטיניים מסרו כי שלודי הוא בן אחותו של מוחי א-דין א-שריף, שנחשב בעבר לראש הזרוע הצבאית של חמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully