וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: התעצבנה על הכספומט ותלשה אותו מהקיר

צעירה מתוסכלת שלא הצליחה למשוך כסף, פירקה לחתיכות את המכשיר למשיכת מזומנים. עוברי האורח צפו בה מבוהלים וצילמו הכל בסמארטפון

צילום מסך

זה לא כל כך נעים לראות כספומט סגור, אבל האישה הבאה לקחה את התסכול לשלב הבא. בתקרית שהתרחשה בחמישי האחרון בסין במחוז גואנגדונג, נצפתה צעירה סינית כשהיא מפרקת לחתיכות מכשיר למשיכת מזומנים לאחר שלא סיפק את מבוקשה.

כפי שניתן לראות בסרטון הוידאו אותו לכדה מצלמת האבטחה, האישה פירקה את המכונה בקלות בתוך רגעים ספורים. הצילום אף מיטיב לתעד את הקונים המבוהלים שהתגודדו במקום, צפו בהתנהגותה הקיצונית ואיך לא - צילמו הכל בניידים שלהם.

צעירה סינית מפרקת כספומט מהקיר. דיילי מייל, צילום מסך
בזירת האירוע נכחו לפחות שלושה מאבטחים, אולם ניכר כי איש לא ניסה לעצור את המתפרעת./צילום מסך, דיילי מייל

בדיעבד סיפרה האישה למשטרה כי ניסתה למשוך כסף, ולאחר שנכשלה החליטה שהרבה יותר פשוט לפתוח את המכונה, והצליחה בעיקר משום שמדובר במכשיר ישן. בזירת האירוע נכחו לפחות שלושה מאבטחים, אולם ניכר כי איש לא ניסה לעצור את המתפרעת.

דובר הקניון מסר כי המאבטחים הגיעו למקום דקות ספורות לאחר תחילת האירוע: "בסרטון האבטחה ניתן לראות איך היא הפרידה את מסגרת הפלסטיק משני צידיה, ואז קרעה בכוח את צג המחשב. כשסיימה, היא פשוט עמדה שם כאילו כלום לא קרה, אבל השוטרים במקום מיהרו לעצור אותה ולהביאה לתחנת המשטרה".


עוד בוואלה! אסור לפספס:
טעם נרכש: המסעדות המוזרות בעולם
מורה פוטרה משום שהשתתפה בסרטים אירוטיים

  • עוד באותו נושא:
  • כספומט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully