וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: מעסה אנס מטופלת במהלך מסאז' בכפר סבא

יצחק גנון, מעסה ומטפל שהועסק על ידי קופת חולים כללית, מואשם כי אנס וביצע מעשים מגונים באחת ממטופלותיו. על פי כתב האישום, בזמן המעשה קפאה המתלוננת במקום

אילוסטרציה. ShutterStock
האונס בוצע לכאורה במהלך עיסוי/ShutterStock

כתב אישום הוגש הבוקר (רביעי) לבית המשפט המחוזי בלוד נגד יצחק גנון, תושב רמת השרון בן 58. גנון, העובד כמעסה ומטפל, מואשם כי אנס את אחת ממטופלותיו בעת שעבד בשירות הרפואה המשלימה של קופת חולים "כללית" בכפר סבא.

על פי כתב האישום, המתלוננת הופנתה על ידי מרפאת קופת חולים כללית לקבלת טיפול אצל גנון בעקבות כאבי גב שמהם סבלה. במהלך החודשיים האחרונים עברה המתלוננת ארבעה טיפולי עיסוי שהתנהלו כשורה. עם זאת, בשבוע שעבר, כך על פי כתב האישום, הגיעה המתלוננת לקבלת טיפול עיסוי נוסף שבמהלכו התבצע האונס לכאורה.

עוד בנושא משפט ופלילים:
נפגעי "פרשת האיברים" באבו כביר: המדינה מנהלת "מלחמת התשה"
הערכה: הפרקליטות תבקש לפחות 25 שנות מאסר לגואל רצון
חשד לרצח בחיפה: סב ירה למוות בגבר שהתעמת עם נכדו

"המתלוננת שבה לביתה כשהיא בוכה ורועדת"

בשלב כלשהו במהלך הטיפול, כך נכתב, בעוד המתלוננת שכובה על גבה, הוריד הנאשם את תחתוניה שלא בהסכמתה והחדיר את אצבעותיו לאיבר מינה כמה פעמים. לאחר ביצוע המעשים, החזיר הנאשם את תחתוניה של המתלוננת ונישק אותה על שפתיה.

לטענת המתלוננת, במהלך המעשה היא קפאה במקום. לדבריה, כאשר שאלה את גנון לפשר מעשיו הוא לא הגיב והמשיך בעיסוי. כמו כן, היא סיפרה כי יצאה בסערת רגשות מחדר הטיפולים ושבה לביתה כשהיא בוכה ורועדת. לצד כתב האישום, ביקשה הפרקליטות להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully