וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעצועים למבוגרים בלבד

23.10.2014 / 9:38

מויברטור מוזיקלי ועד אזיקי פין- קבלו את צעצועי המין הכי מוזרים שיש

המתחסדים הטוענים שמעולם לא השתמשו באביזרי מין לשיפור חיי המין שלהם, מסתירים במגירה השלישית בארון, ממש מאחורי המצעים הישנים, דילדו, חומר סיכה ובובת מין מתנפחת עם כתמי זרע. זה לא בושה להשתמש בצעצועים כדי להגביר את העונג המיני, אם זה כשאתה סינגל ואם זה כשאתה בזוגיות כבר כמה שנים טובות והסקס מתחיל לשעמם. מדי שנה מיוצרים בסין, היצואנית הגדולה בעולם, אביזרי מין חדשים, חלקם מפתים וחלקם יגרמו לכם לתהות על אופן הפעלתם ולאיזה חריץ בגוף שלכם הוא מיועד.
אספנו בשבילכם שמונה אביזרי מין מוזרים במיוחד. אם במהלך הכתבה תרגישו גירוי מסוים, כנראה שאתם פסיכופטים ונשמח להחליף אתכם טלפונים ולדווח למשטרה.

האחת או האחד מצפה לכם ברשת 

בוביז
למה להסתפק בשני ציצים אם אפשר לחפון שלושה? קבלו את האישה הביונית, לה יש שלושה ציצים, פות במקום בו אמור להיות הפה ועוד כמה חריצים באצבעות ובאוזניים לחדירה לא הגיונית. "בובה זו שינתה את חיי", כתב אחד שניסה את המוצר, "זה כל כך מציאותי שברגעים שונים במהלך ההתעלסות אני מצליח להריח את ריחם משתק העצבים של החייזרים. הסיבה היחידה שבגללה אני לא מעניק לה 5 כוכבים זה כי אין לה מספיק חריצי תחת". אכן שערורייה.

צעצוע מין שדיים. יחצ, צילום מסך
עדיף שלושה על שניים. צילום מסך/צילום מסך, יחצ

פקק אנאלי בצורת ישו התינוק
לצעצוע המין הבא יש אמירה חשובה על פגמי הדת המאורגנת וטיפשות מאמיניה. רוכשו יוכל לתקוע בישבנו את ישו התינוק ולהרגיש שותף למחאה העולמית או סתם להיות ווירדו שתקוע לו תינוק בתחת. תלוי איך תסתכלו על זה. לאלו שרוצים להביע מחאה כפולה, האביזר מגיע גם בצורת האל ההינדי שיווה ומרי הקדושה לבחירתכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'יזס קרייסט! צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפין שלך עצור
אם לכבול אנשים באזיקים למיטות שלהם זה סקסי, אז להלביש אזיקים על איבר המין הגברי אמור להיות אפילו יותר. אביזר המין שלפניכם הוא אזיק עם צינור פלדה משופע, שצורתו לא באמת מאפשרת לך להגיע לזקפה. ניסיתי להבין מה ההיגיון במוצר ורק כשנזכרתי במשמעות האמתית של האזיקים- לכבול עצירים- הבנתי שחוסר היכולת להגיע לזקפה זה העונש שאקבל על מעשיי הרעים. כל חרמנות הכי קטנה עלולה להוביל לכאבי תופת. כואב לי רק מלחשוב על זה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פין, אתה יכול לשמור על זכות השתיקה! צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם לכלב שלך מגיע לפרוק מתחים
הכירו את ה-Hot Doll, צעצוע מין מיוחד לכלבים. אם גם לכם נמאס שהכלב מאונן לכם על הרגל, פנקו אותו בצעצוע חדש דמוי כלב שעליו הוא יוכל להתענג לו בכיף ולהיראות נורא מצחיק. האביזר מגיע עם ספריי מיוחד שמדמה ריח של כלבה מיוחמת. התזה קטנה על הצעצוע והכלב שלכם נכנס לשגעת.

צעצוע מין- כלב. יחצ, צילום מסך
כי גם לכלבים מגיע. צילום מסך/צילום מסך, יחצ

ויברטור מוזיקלי
מי היה מסרב לגמור על ביונסה? הויברטור המוזיקלי, OhMiBod, מתחבר ב-Wi-Fi לנגן שלכם ורוטט לפי קצב השיר שבחרתם לו. לוויברטור הזה אתר רשמי ענק שמציע לא מעט סוגים שונים של הצעצוע, החל מכזה שמעוצב כמו הוויברטורים של פעם ועד אחד שנראה כמו עכבר למחשב. כל ויברטור, על פי התיאור, מציע חוויה אל חושית יוצאת דופן. איך באפל לא חשבו על זה קודם?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ינגן לכם עד שתגמרו. צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

המוצץ האוטומטי
קבל סיטואציה: אתה נוהג לתומך ברכב כשלפתע עולה בך החשק לאונן. אין לך זמן לעצור בצד ובטח שלא להתעסק עכשיו בניקיון הזרע שלך מההגה. הו! בשביל זה המציאו את "המוצץ האוטומטי", אביזר שמתחבר לשקע המצת ברכב ומדמה מציצה. לא תצטרך להוריד את הידיים מההגה. המוצץ האוטומטי יעשה בשבילך את העבודה ואפילו יאחסן את הזרע שלך כשתגמור. האביזר הזה יגרום לכל הנוסעים באוטובוס שעומד לצידך להביט בך ולתהות למה להם אין רכב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אזהרה: עלול לגרום לתאונות דרכים. צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

כף רגל עם פות
יש כל מיני סוגים שונים של פטישיזם מיני: פטיש לזקנים, לקעקועים, לדיבורים מלוכלכים וכמובן הפטיש הידוע מכל: פטיש לרגליים. אוהבי רגליים שכמותכם, הנה לכם אביזר שימלא אחר הפנטזיות המיניות שלכם. מדובר בכף רגל מגומי עם נרתיק. זה מה שזה בעצם. קומפקטי, נכנס לתיק בקלות ומעולה לנסיעות עבודה ארוכות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לאוהבי הרגליים שבינכם. צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסיכת גז עם דילדו
ונסיים באביזר מין בלי שום הגיון לוגיסטי: מסיכת גז עם דילדו. היא מפחידה ואפלולית, קצת מדליקה באיזשהו אופן, אבל שוב- בשביל מה אתן צריכות להימנע מריחות בזמן שאתן מאוננות? רק אם יש לכן איזשהו הרגל של שחרור גז מדמיע כשאתן גומרות, רק אז אני יכול להבין.

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יעיל גם במלחמה גרעינית? צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully