וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מזעזע: דאעש סקלו למוות אישה שהואשמה בניאוף

22.10.2014 / 0:04

סרטון שמעורר הדים ברשת מתעד כיצד אנשי "המדינה האיסלאמית" מובילים אישה לבית-דין שדה בסוריה. אביה רגם אותה באבנים. לפני שמתה הודתה הבת בניאוף וזעקה: "סלחו לי, סלחו לי"

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: קשת סידי

סרטון שפורסם באינטרנט תיעד אישה שנסקלה למוות אחרי שהואשמה בניאוף. הארגון הסורי לזכויות אדם דיווח כי אנשי "המדינה האיסלאמית" (דאעש) ערכו את המשפט המאולתר בפאתי העיר חמאת שבמערב סוריה.

בסרטון נראה לוחם של הארגון הקיצוני מגיע לבור לצד גברים חמושים נוספים ובלוויית אבי האישה, שאישר את הוצאתה להורג.

האב כובל את רגליה וידיה של האישה בחבל והיא מובלת בכריעה לבור שנחפר עבורה. הלוחם שפיקח על המשפט הטיל את האשמה בניאוף דווקא על בעלה של האישה, וטען שהוא נמלט מהאזור. הוא הפציר בכל הגברים "להתייחס לנשים בצורה הולמת", ואמר: "אל תעזבו את הנשים. אל תיעדרו מבתיכם יותר מהזמן שהמותר. חזרו לאלוהים, אחים וטפלו היטב בנשים".

חדשות נוספות מהעולם
חשד לפיגוע בקנדה: צעיר שהתאסלם רצח חייל
איזו "הצגה אנטישמית" עוררה סערה בניו יורק?
בכיר הפולני: "פוטין הציע לנו נתח מאוקראינה"

אישה שהוצאה להורג בסקילה על ידי דאעש בחמה, סוריה. יוטיוב, צילום מסך
האב סקל את בתו למרות שמלוויו טענו שבעלה אשם ב"בגידה". מתוך הסרטון/צילום מסך, יוטיוב

אחד הלוחמים פנה אל האישה כאל "אחות הגונה" וביקש ממנה לומר מילים אחרונות. "אני מייעצת לכל אישה להגן על כבודה יותר מאשר על חייה", אמרה האישה כשהיא מכוסה בברדס מכף רגל ועד ראש. "אני גם מבקשת מכל גבר שמחתן את בתו שיבחן את סביבת נישואיה החדשים. סלח לי, סלח לי", סיימה את דבריה בקול חלוש. לאחר מכן, הנוכחים במקום, ובהם אביה, רגמו אותה למוות.

על פי הארגון הסורי לזכויות האדם, שעוקב מלונדון אחרי מלחמת האזרחים בסוריה באמצעות רשת ענפה של פעילים ומשתפי-פעולה, ההוצאה להורג הייתה השלישית מסוגה מאז השתלט "דאעש" על חלקים גדולים במדינה. לא ידוע מתי בדיוק צולם הסרטון. על פי חוקי השריעה שאותם הנחיל ארגון "המדינה האיסלאמית", הרשעה בניאוף דורשת לפחות ארבעה עדים.

(פרסום ראשון: 19:04)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully