וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מפקד פלוגה במג"ב קיבל מידע מסווג על בן משפחה

21.10.2014 / 17:49

במח"ש חושדים כי השניים קשרו קשר על מנת לברר מידע על בני משפחתו של הקצין. על פי החשד, קצין המשטרה ביקש מידע מרכז המודיעין על בן משפחתו, שהוא ככל הנראה בעל עבר פלילי

איש מול מחשב, אוקטובר 2011. ShutterStock
איש מול מחשב, אוקטובר 2011/ShutterStock

המחלקה לחקירות שוטרים עיכבה היום (שלישי) לחקירה מפקד פלוגה ממג"ב ורכז מודיעין מהמחוז הדרומי החשודים במסירת מידע מסווג – כך נודע לוואלה! חדשות. במח"ש חושדים כי השניים קשרו קשר על מנת לברר מידע על בן משפחתו של הקצין, שדרגתו רפ?ק. על פי החשד, קצין המשטרה, שאינו מורשה לצפות בחומרים מסווגים, ביקש מידע מרכז המודיעין על בן משפחתו, שהוא ככל הנראה בעל עבר פלילי.

רכז המודיעין עצמו נענה לבקשתו של הקצין והעביר לו את המידע המסווג. במח"ש מנסים לברר לשם מה ביקש הקצין להשיג את המידע. השניים נחקרים במחלקה לחקירות שוטרים. בא כוחו של רכז המודיעין עורך הדין יהודה שושן, מסר בתגובה: "מרשי פעל ע"פ הנחיית מפקדו והוא גורם שולי בחקירה המתנהלת במח"ש".

אישום: רכז מודיעין במשטרה ניסה להפליל חף מפשע

בראשית החודש האחרון הוגש כתב אישום נגד רכז מודיעין המשרת בתחנת משטרת צפת בגין קשירת קשר להפללת חף מפשע לצורך קידומו האישי. על פי כתב האישום, רכז המודיעין יניב דניאל שלום ומקור משטרתי אחר הטמינו רימון וסמים מסוכנים בחצר ביתו של המתלונן, שאף שהה במעצר בשל כך, למען אינטרסים אישיים. שלום נחקר במח"ש שהגישה לבית משפט השלום בנצרת כתב אישום חמור נגדו בגין שורה של עבירות, בהן בדיית ראייה, שימוש לרעה בכוח המשטרה ומרמה והפרת אמונים.

  • עוד באותו נושא:
  • מח"ש
  • מג"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully