וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: הירי לעבר עד המדינה אינו קשור לפרשת הנמל

גורמים במשטרה מסרו לוואלה! חדשות כי נבדקת האפשרות שהירי לעבר איש העסקים בכפר סבא נעשה על רקע סכסוך אחר שלו. אלון חסן הגיב: "אני בסדר ולא התנקשתי באף אחד"

צילום: דוד קורן, ניב אהרונסון, שי מכלוף; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

במשטרה מעריכים כי הירי הבוקר (שלישי) בכפר סבא לעבר עד המדינה בפרשת אלון חסן אינו קשור לחשד לשחיתות בנמל אשדוד, אלא לסכסוך אחר שהיה לאיש העסקים המדובר. עם זאת, במשטרה מסרו לפי שעה שני כיווני החקירה נבדקים. עוד סבורים במשטרה כי האלמונים שירו לעברו של עד המדינה, אשתו ובנו נועד להעביר מסר, ולא לפגוע. "אנחנו מניחים כי הם ירו כדי להפחיד. לא מנסים לחסל אדם שנוהג ברכב עם אקדח 0.22 מילימטרים", אמר גורם במשטרה בשיחה עם וואלה! חדשות.

עוד על פרשת השחיתות בנמל אשדוד:
חסן בתגובה ראשונה אחרי המעצר: "האמת תצא לאור"
"150 אלף דולר והפרשות ימותו": הקלטות עו"ד פישר
"אמרו לנו שרק דרך מקורבי חסן נקבל שירות מהנמל"

רכבו של עד מדינה במשפט של אלון חסן שספג יריות בכפר סבא, אוקטובר 2014. ראובן קסטרו
רכבו של עד המדינה, שלעברו בוצע הירי/ראובן קסטרו

חקירת האירוע הופקדה בידי בלשי יחידת להב 433, החוקרים את פרשת נמל אשדוד ובמקביל גם מטפלים בדמות מרכזית הקשורה בסכסוך השני שבו מצוי עד המדינה. במסגרת הפרשה בנמל אשדוד, הוצע לאיש העסקים לשמש עד מדינה לאחר שנעצר ונחקר, והוא אף הספיק לתת עדות נגד יו"ר נמל אשדוד אלון חסן ומעורבים נוספים. זאת מאחר שחלקו בפרשה היה שולי יחסית.

זמן קצר לאחר הירי, הגיב חסן להתפתחות החדשה בפרשה. "הפלאפון שלי לא מפסיק לצלצל מהבוקר, אנשים מודאגים חושבים שניסו להתנקש בי. מסתבר שזה היה ניסיון להתנקש במישהו שנחקר בפרשה שתפרו לי", כתב חסן בחשבון הפייסבוק שלו. "בקיצור, אני בסדר ולא התנקשתי באף אחד", הוסיף.

במסגרת הפרשה, שנחשפה במאי השנה, המשטרה חושדת כי חסן ומקורביו הפעילו לחצים סמויים וגלויים על חברות שביקשו לפעול בנמל או לספק בו שירותים, על מנת להבטיח כי ישכרו את שירותי החברות הפרטיות שאת עניינן ביקשו אנשי הנמל החשודים לקדם - גם כאשר היה בכך כדי לפגוע בהכנסות הנמל. על פי החשד, הם שלשלו לכיסם כ-17 מיליון שקלים. חסן חשוד בעבירות שוחד, סחיטה באיומים, הלבנת הון ומרמה והפרת אמונים.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il
לפניות לכתב יוסי אלי: yossieli1982@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully