וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמונים ירו לעבר עד המדינה בפרשת נמל אשדוד בכפר סבא

אש נפתחה לעבר מכוניתו של העד בסמוך, שבה שהה עם בני משפחתו, לעיני עוברים ושבים רבים. לא ברור אם הכוונה הייתה לפגוע בו או להפחיד אותו. גורמים במשטרה: מחדל שלא אבטחו אותו

צילום: דוד קורן, ניב אהרונסון, שי מכלוף; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

מבוכה במשטרה: לעיני מאות עוברים ושבים במרכז העיר כפר סבא ירו היום (שלישי) אלמונים לעבר איש עסקים המשמש עד המדינה בחקירת השחיתות בנמל אשדוד. האלמונים ירו מאופנוע חולף לעבר מכוניתו של העד, שבה הוא שהה יחד עם בני משפחתו. לפי שעה לא ברור אם הירי נועד להרתיע או לפגוע בו פיזית ולמנוע ממנו להעיד.

במשטרה מסרבים להגיב על הדברים ואף הוצאה הנחיה לדוברים שלא להתייחס לפרטי הפרשה. עם זאת, גורמים במשטרה העריכו כי מדובר במחדל של חוקרי להב 433 בפיקודו של ניצב רוני ריטמן, שלא פעלו כדי להעניק מעטפת אבטחה לעד המדינה.

עוד ידיעות פלילים ומשפט:
חשד: תושב טייבה נרצח על ידי המאהב של אשתו
חשד: מורה ליהדות אנס ילדים חרדים ברחבי הארץ
השופטים במשפט זדורוב: "אולי עוד מישהו היה בזירה?"

ניסיון חיסול העד המרכזי בפרשת אלון חסן, כפר סבא 2014. ניב אהרונסון
הרחוב שבו אירע הירי, היום/ניב אהרונסון

הירי אירע בשעות הבוקר בסמוך לתחנה המרכזית, ובמזל איש מהנוכחים הרבים במקום לא נפגע. תחילה טיפלו חוקרי משטרת כפר סבא באירוע, אולם לאחר שהתבררה זהות היעד של הירי הוזעקו למקום חוקרי להב 433. עד המדינה אמור להעיד נגד בכירים בנמל אשדוד, ובהם יו"ר ועד עובדי הנמל אלון חסן.

אחד מכיווני החקירה המרכזיים שבודקת המשטרה בהקשר לירי הוא שהמניע קשור לתיק של פרשת אשדוד ולניסיון למנוע ממנו להעיד. עם זאת, לא פוסלים לפי שעה כיווני חקירה אחרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלון חסן מובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בכפר סבא, יוני 2014. דרור עינב
נבדק אם הירי קשור לפרשת השחיתות בנמל אשדוד. אלון חסן בעת שחרורו למעצר בית/דרור עינב

במסגרת הפרשה, שנחשפה במאי השנה, המשטרה חושדת כי חסן ומקורביו הפעילו לחצים סמויים וגלויים על חברות שביקשו לפעול בנמל או לספק בו שירותים, על מנת להבטיח כי ישכרו את שירותי החברות הפרטיות שאת עניינן ביקשו אנשי הנמל החשודים לקדם - גם כאשר היה בכך כדי לפגוע בהכנסות הנמל. על פי החשד, הם שלשלו לכיסם כ-17 מיליון שקלים. חסן חשוד בעבירות שוחד, סחיטה באיומים, הלבנת הון ומרמה והפרת אמונים.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully