וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביבי בבקשה תפתח את העיניים, זאת מדינת תל אביב"

20.10.2014 / 16:06

מפעל מגבות ערד נסגר ו-170 עובדים מפוטרים. הסיכוי שלהם למצוא עבודה קלוש: על פי נתוני "יד 2" בעיר יש רק 20 משרות פנויות. ראשת העיר קוראת לראש הממשלה להתערב. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

איפה גרים התלמידים הכי הטובים? משרד החינוך פרסם היום (ב') את אחוזי הזכאות לבגרויות לשנת הלימודים תשע"ג, בחלוקה לפי ישובים. בראש הרשימה כוכב יאיר עם שיעור בגרות של 93.4%, בסוף הרשימה מודיעין עילית עם רק 7.24%. איזה ישוב הצליח להעלות את אחוז הזכאות לבגרות, ובאיזה ישוב הוא ירד?

כך מצילים את גפיהם של הניצולים מאסון נפאל: אחרי שחולצו מסכנת מוות בשמורת האנאפורנה, הניצולים הישראלים ניצבים מול מסע מאתגר לא פחות - שיקום ארוך במטרה להציל את אצבעות הידיים והרגלים שלהם בעקבות כוויות הקור מהן הם סובלים. פרופ' ליאור הלר, מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית מבית החולים "אסף הרופא", מספר לוואלה! חדשות מהן הסכנות העומדות בפני הפצועים ואילו טיפולים יינקטו כדי למנוע אותן.

יותר גבוה מהאמפייר סטייט: השבוע הושלמה בנייתו של בניין המגורים הגבוה ביותר בעולם המערבי, בלב התפוח הגדול, ניו יורק. בבניין 104 דירות יוקרה שמחירן נע בין 17 מיליון דולר לדירות הזולות, ועד 95 מיליון דולר למי שרוצה לגור על הגובה, בפנטהאוז המתפרס על קומה שלמה. הדיירים יכולים ליהנות לא רק מנוף משגע על מנהטן והסביבה, אלא גם מחדר כושר, מסעדה, ספא ושאר מותרות.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully