וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מוסלמית שכיסתה פניה ברעלה סולקה מהאופרה

האישה, תיירת מהמפרץ הפרסי, ישבה בשורה הראשונה בבית האופרה של פריז. הזמרים התלוננו לגביה והיא התבקשה להסיר את הרעלה - ומשסירבה התבקשה לצאת מההיכל

נוסעת מוסלמית עוטה ניקאב ברכבת מאביניון לפריז, צרפת, 11 באפריל 2011. רויטרס
אישה מוסלמית עוטה רעלה בנסיעה ברכבת בצרפת/רויטרס

צופת אופרה שכיסתה את פניה ברעלה בפריז, התבקשה לעזוב את המקום, משום שהדבר נוגד את החוק. "קיבלנו התראה לגביה במהלך המערכה השנייה", אמר סגן מנהל בית האופרה, ז'אן-פיליפ ת'יליי. לדבריו, "כמה מהזמרים אמרו שהם לא מוכנים לשיר אם לא ייעשה דבר בנידון".

המקרה אירע בתחילת החודש באופרה "לה טרוויאטה" שהועלתה בהיכל הידוע ה"בסטיל". האישה, שבאה לפריז כתיירת מאחת ממדינות המפרץ, ישבה בשורה הראשונה ומול המנצח. הצעיף שעטתה כיסה את שיערה והרעלה הסתירה את פיה ואת אפה.

עוד בוואלה! חדשות:
בתו של איסמעיל הניה אושפזה החודש בישראל
"מספר הקורבנות מאבולה - גבוה הרבה יותר ממה שדווח"
תעלומה באיראן: מי שופך חומצה על נשים ברחובות?

במהלך ההפסקה ניגש אל האישה סדרן, וביקש ממנה להסיר את הרעלה - או לעזוב. "זה לא נעים לבקש ממישהו לעזוב", אמר סגן המנהל, "אבל זו הייתה עבירה על החוק. האישה הייתה צריכה לכבד זאת, או לצאת".

בתוך כך, משרד התרבות בפריז הודיע כי בימים אלה מנוסחת הצעת חוק שתעדכן את החוק בנושא לתיאטראות, למוזיאונים ולמוסדות ציבור נוספים הפועלים תחת חסותו.

בשנת 2011 נחקק בצרפת החוק האוסר על לבישת בגדים המכסים את הפנים במקום ציבורי. העובר על החוק צפוי לשלם קנס בגובה 150 אירו.

"חוק הבורקה" בתוקף בצרפת: נעצרו נשים עם רעלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully