וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מהו יצור הים המפלצתי שנלכד בסינגפור?

דייג חשב שלכד חופן אצות, אבל כשהן החלו לזוז התברר כי מדובר ביצור מסתורי במיוחד. "חשבתי שזה חייזר", סיפר הדייג המבועת אולם לחוקרים ימיים יש הסבר אחר

צילום מסך

רמלאן סאיים, דייג בן 53 מסינגפור, הספיק לצלם את החיה המוזרה שהעלה בחכתו בשבוע שעבר וטוב שכך. בלי הווידאו, ספק אם היה מצליח להסביר לחבריו במה מדובר. רמלאן, שיצא לשוט סמוך לאי פולאו אובין, ציפה להפתעות ברשתו – אבל לא מהסוג הזה. "ידעתי שיש באיזור הרבה אצות, לכן הייתי בטוח שזה מה שתפסתי. אבל מספר דקות לאחר שהנחתי אותן בסירה, הן החלו לזוז כמו חייזר!", סיפר הדייג המבוהל.

עם זאת, אין צורך למהר ולהכין קסדות עשויות נייר כסף. ביולוגים ימיים שצפו בסרטון הסבירו שה"חייזר" המסתורי הזה הוא למעשה טקסון (קבוצה שמקבצת את כל האורגניזמים להם תכונות משותפות) של נחשוני ים - קרובי משפחה של כוכב הים. הטקסון מתחיל כחיה בעלת חמש זרועות, אבל הוא יכול לגדל עוד ועוד זרועות קטנות שעוזרות לו לצוד טרף.

היצור הזה דומה באופן מפתיע לקראקן, מפלצת ימית מהמיתולוגיה הנורבגית שמתגוררת לפי האגדות סמוך לחופי נורבגיה ואיסלנד. על פי האגדה, מדובר ביצור אכזרי וצמא דם שמצליח להטביע גם את הספינות הגדולות ביותר. מדענים שחקרו את האגדות סבורים שמדובר בלא יותר מד?יו?נו?נ?ים ענקיים שעשו הופעות אורח בסרט "שודדי הקאריביים" ובסדרת הספרים "שיר של אש ושל קרח", עליהם מבוססת הסדרה "משחקי הכס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully