וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: היורה הגיע; הלילה: גשם ורעמים בכל הארץ

19.10.2014 / 16:08

אפשר להוציא מהבוידעם את בגדי החורף - היורה מגיע היום לרוב חלקי הארץ ואיתו רעמים וירידה ניכרת בטמפרטורות. צפו בתחזית. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

האסון בנפאל, כך זה קרה: טרק ה"אראונד אנאפורנה" הוא אחד המסלולים המתוירים בעולם, ומדי שנה מבצעים אותו אלפי מטיילים. סופת השלגים החריגה בשבוע שעבר תפסה את המטיילים לא מוכנים ואפילו המדריכים המקומיים לא היו מודעים לסכנות. מהדורת וואלה! חדשות משרטטת את מסלול המוות, ומנסה לענות: האם האסון יכול היה להימנע?

מזגזג סדרתי: יותר משלוש פעמים זו כבר כנראה תופעה - שר החוץ האמריקני ג'ון קרי, שוב פלט בסוף השבוע אמירה שהכעיסה את ישראל, זכה למטח של ביקורת ואז במחלקת המדינה הכחישו וטענו שישראל הוציאה את אמירותיו מהקשרן. אחרי פליטת הפה על מדינת אפרטהייד וה"פוף", הפעם קשר קרי בין ההתגייסות לדאע"ש למדיניות הישראלית במשא ומתן עם הפלסטינים. כתבנו המדיני, אמיר תיבון, על מה שנראה כמו שיטת קרי: פולט, חוטף ומכחיש.

הצלחה ישראלית בהוליווד: בעוד הסרט "גט" מקווה לזכות במועמדות לסרט הזר הטוב ביותר באוסקר ובכך לקבל הכרה בינלאומית, ישראלים אחרים זוכים להצלחה המיוחלת בהוליווד. בין גל גדות שהוחתמה על סרט נוסף וצמד במאים שהוחתמו לעשות רימייק ב"סוני", נראה שהדרך לתהילה לא מחייבת פסלון מוזהב.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully