וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הנהגת הבלונדינית שהפכה לבדיחה ברשת

במשך שלוש דקות מנסה נהגת להחנות את רכבה ונכשלת שוב ושוב שוב. בסוף היא מחנה אותו צמוד מדי לרכב אחר, יוצאת מהדלת של הנוסע ומגלה ששכחה להפעיל בלמים. לצערה, הכל צולם

צילום מסך

אנחנו ממש מתאפקים שלא לספר שום בדיחה על בלונדיניות – סרטון שצולם בפראג והפך ללהיט ברשת בימים האחרונים מציג את הרגעים בהם נהגת (בלונדינית) מנסה להחנות את רכבה ברברס – ונכשלת שוב ושוב ושוב.

ניתן לראות כי הנהגת, שבכל האתרים בהם פורסם הסרטון טרחו לציין את צבע שיערה, הופכת למתוסכלת ככל שהזמן חולף. לאחר מספר ניסיונות כושלים היא מתנגשת ברכב הצמוד אליה לפני שהיא מצליחה סוף סוף לחנות. בזמן שפועלי בניין צופים בה בשעשוע, היא חונה כל כך קרוב לרכב הסמוך, עד שהיא לא מצליחה לפתוח את דלת הנהג בכדי לצאת החוצה ונאלצת לצאת מהדלת של הנוסע.

דווקא אז, כאילו כדי להגדיל את התסכול שלה, מסתבר שהיא שכחה לשים בלם יד (הנד-ברייק) ולכן היא נאלצת לטפס שוב חזרה אל כסא הנהג בכדי לעצור את הרכב שעומד להתגלגל לעבר מסלול לאופניים. עדי ראייה שצפו בה טענו כי בסך הכל לקח לה שלוש דקות כדי להחנות את הרכב – אבל נראה שאת שלוש הדקות האלה היא לא תשכח לעולם - הסרטון בכיכובה זכה כבר למאות אלפי צפיות ושיתופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully