וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה בים המלח: נהג הרכב הפוגע מת מפצעיו

18.10.2014 / 11:31

הנהג, שעל פי החשד היה אחראי למותם של איגנט הילצ'נקו ובתו מאיה בתאונה שאירעה בשבת שעברה בכביש 31, מת בבית החולים סורוקה, שם אושפז במצב קשה מאוד. בדמו נמצאה רמת אלכוהול גבוהה מהמותר

צילום: רוני שיצר, עריכה: ניב פוקס

הנהג החשוד באחריות לתאונת הדרכים בה נהרגו איגנט הילצ'נקו, בן 30, ובתו מאיה, בת ארבע, באזור ערד לפני שבוע, מת היום (שבת) מפצעיו בבית החולים סורוקה בבאר שבע. הנהג, בשנות ה-40 לחייו, נפצע באורח קשה מאוד בתאונה ובמשך שבוע נאבקו על חייו. אחרי מותו החליטה משפחתו לתרום את איבריו. על פי תוצאות הבדיקות שנערכו לו אחרי התאונה, בדמו נמצאה רמת אלכוהול גבוהה מהמותר. כמו כן, נמצא ברכבו בקבוק וויסקי.

בתאונה שהתרחשה בצומת חתרורים שבכביש 31 נפצעה גם אם המשפחה, רבקה, באורח קשה כמו גם בתה הנוספת בת השש, והשתיים עדיין מאושפזת בבית החולים שיבא תל השומר. ביום שלישי סיפרה את שעובר עליה בעקבות האירוע הקשה. "איבדתי מישהו אוהב וקרוב", אמרה רבקה. "סובבתי את הראש ושאלתי איפה הבנות. איבדתי בעל, מישהו יקר לליבי. איבדתי משפחה. לא יודעת איך אתחיל את החיים מחדש".

לקריאה נוספת על הפרשה
התאונה ליד ערד: הנהג נמצא שיכור, ברכב היה וויסקי
הרופאה שטיפלה בפצועות מהתאונה – אשת הנהג הפוגע

הרוג וארבעה פצועים קשה בתאונה בצומת תחרורים, אוקטובר 2014. מד"א
זירת התאונה, בשבוע שעבר/מד"א

בהתייחסה לכך שנהג הרכב הפוגע נסע כשבדמו אלכוהול אמרה רבקה: "אני כועסת עליו. זה כעס נוראי, הייתי רוצה שהוא יהיה במקומי. תחשבו על החיים של אחרים". ביחס לטענות שלפיהן כביש 31, שבו אירעה התאונה, מסוכן לנהיגה, טענה רבקה כי "שמעתי שכבר היו 30 תאונות בכביש הזה ולא נעשה דבר. אני רוצה שדברים ישתנו".

ביום שני הגיעו עשרות בני משפחה וחברים לבית העלמין ירקון שבפתח תקווה כדי ללוות בדרכם האחרונה את איגנט ואת מאיה. רבקה, שהגיעה ללוות את יקיריה כשהיא יושבת על כיסא גלגלים, הביעה תרעומת על כך שאנשי חברה קדישא החליטו לקבור את השניים בחלקות שונות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"איך אמשיך בחיי?". אם המשפחה, רבקה הילצ'נקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני לא אשכח אותך, את התלתלים שלך, איך שאת יודעת לאהוב, תמיד תהיי הבת שלי", ספדה רבקה לבתה. נאווה, חברה של משפחת הילצ'נקו, ספדה גם היא למאיה: "אני מכירה אותך מהיום שנולדת. יש לך אימא נפלאה, אבא מקסים ואחים נפלאים. היום אנחנו נפרדים ממך". בהמשך דבריה, היא הקריאה חלק מהשיר "ילדונת" של הזמר עוזי פוקס. "ילדונת, פרח אהבה, ילדונת קטנה ושובבה עם תלתלים ועוד גומה ושתי עינייך נשמה. את עדיין ילדה, את ודאי לא יודעת שידי את ידייך מבקשות. תשמרי על המשפחה שלך, תשמרי עלינו", אמרה וריגשה מאוד את הנוכחים.

מיכאל חברו של האב איגנט נפרד ממנו בעצב רב: "הוא היה כמעט אח שלי. אין מילים לכאב שיש לי בלב. הוא היה בן אדם מעולה, עם לב כל כך רחב וכל כך מוכשר, חבל לדבר עליו בעבר. זה כמו אבן בלב". חבר נוסף של איגנט סיפר: "הוא היה בחור מאוד גדול פיזית, אך שקט מאוד בדרך כלל. הוא אהב מאוד את הים. באחת הפלגות שעשינו ביחד גילינו אדם אחר לגמרי. הוא בישל לנו לאורך כל ההפלגה והשכיב אותנו מצחוק". לדבריו, "אנשים צריכים להבין את המשמעות של תאונות. להיכנס לאוטו שיכור זה רצח, ככה החוק צריך להתייחס לזה. זה כמו להתעסק עם נשק".

לפנייה לכתב - Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully