וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה נהרגה ו-7 נפצעו קל-בינוני בתאונה בכביש הערבה

16.10.2014 / 0:19

מחקירת המשטרה עולה כי השמונה, בהם גם שלושה ילדים, נפגעו ככל הנראה בתאונה בין שני כלי רכב כשהאחד יצא מתחנת הדלק "חצבה" ולא נתן זכות קדימה למכונית שנסעה דרומה

קרדיט צילום: חוסיין אלעוברה, תיעוד מבצעי – מד"א

אישה כבת 30 נהרגה, שני גברים בשנות ה-20 לחייהם נפצעו באורח בינוני וחמישה נפצעו באורח קל-בינוני, בהם גם שלושה ילדים, בתאונת דרכים שאירעה אתמול (רביעי) בין שני כלי רכב בכביש הערבה, בסמוך לתחנת הדלק "חצבה". כוחות מד"א ומסוק הוקפצו למקום, העניקו טיפול רפואי לפצועים ופינו אותם לבית החולים סורוקה שבבאר שבע.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי ככל הנראה אחד מכלי הרכב יצא מתחנת הדלק "חצבה" הסמוכה לעיר ולא נתן זכות קדימה לכלי הרכב השני, שנסע לכיוון דרום על כביש הערבה. הוא פגע בו בצדו.

חובש מד"א, אלדד צרפתי, שהגיע לזירה, סיפר כי "מדובר בתאונה קשה". לדבריו, "כשהגענו למקום ראינו רכב אחד בצד הכביש עם סימני פגיעה בחלקו הקדמי ורכב אחד שעף לתעלה בצד הכביש, מעוך, ולצדו שכבו שני גברים ואשה כבני 30. האשה הייתה מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק עם פגיעת ראש ופגיעה רב מערכתית קשה מאוד. שני הגברים היו בהכרה וסבלו מפגיעות חזה בטן וגפיים. לאחר ניסיונות החייאה בסיוע כוח רפואה של צה"ל, נאלצנו לקבוע את מותה של האישה ופינינו את שני הגברים במסוק מד"א לסורוקה כשמצבם בינוני".

לגבי הפגועים מכלי הרכב השני, סיפר צרפתי כי "בסמוך לרכב התהלכו גבר ואשה כבני 40 ושלושת ילדיהם בגילאי שנה, שלוש וחצי ושבע. הם היו בהכרה מלאה וסבלו מחבלות יבשות בגופם. הענקנו להם טיפול בשטח ופינינו אותם באמבולנס לבי"ח סורוקה כשמצבם קל עד בינוני".

עוד ידיעות בוואלה! חדשות:
רכב פגע בסוכה בירושלים - אב ובניו הקטנים נפגעו קל
מי הציל את חייו של טום, שנפצע בתאונת "פגע וברח"?
פיקוד קולי ברכב: הסחת דעת מסוכנת

פינוי פצועים מתאונה בכביש הערבה, אוקטובר 2014. קרדיט: חוסיין אלעוברה, תיעוד מבצעי – מד"א, מד"א
פינוי הפצועים מזירת התאונה/מד"א, קרדיט: חוסיין אלעוברה, תיעוד מבצעי – מד"א

בשבת האחרונה אירעה תאונת דרכים קטלנית בכביש 31, ליד העיר ערד, שבה נהרגו איגנט הילצ'נקו ובתו בת הארבע מאיה, ונפגעו באורח קשה האם רבקה ובתה השנייה, בת השש. ביום ראשון התברר כי נהג הרכב הפוגע, שבעצמו נפצע באורח קשה, נסע כשבדמו אלכוהול ברמה הגבוהה מהמותר בחוק. כמו כן, ברכבו נמצא בקבוק וויסקי.

"סובבתי את הראש ושאלתי איפה הבנות", שחזרה שלשום רבקה את הרגעים הקשים. "איבדתי בעל, מישהו יקר ללבי. איבדתי משפחה. לא יודעת איך אתחיל את החיים מחדש". ביחס לטענות שלפיהן כביש 31 מסוכן לנהיגה, טענה רבקה: "שמעתי שכבר היו 30 תאונות בכביש הזה ולא נעשה דבר. אני רוצה שדברים ישתנו".

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

(עדכון ראשון: 17:53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully