וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנסילבניה: בן עשר "יצא מכליו" והכה למוות בת 91

15.10.2014 / 6:15

הילד החזיק מקל על צווארה של הקשישה והכה אותה פעמים רבות משום שצעקה עליו לאחר שנכנס לחדר שבו שהתה בבית סבו. הוא יישפט כבגיר בעוון רצח ומוחזק במעצר. עורך דינו: "המשפחה שבורה"

ניידת משטרה. ShutterStock
הסב ראה שהיא לא מגיבה והזעיק את שירותי החירום/ShutterStock

ילד בן עשר מפנסילבניה מואשם כי במהלך ביקור אצל סבו שחי בצפון-מזרח המדינה, הכה למוות את הלן נובק, קשישה בת 91. האישה, שהייתה תחת טיפולו של סבו ככל הנראה, צעקה על הילד שבדיוק נכנס לחדרה – ובתגובה הוא "יצא מכליו". כך סיפרה אמו, שהביאה אותו לתחנת המשטרה לאחר התקרית. הילד, שעצור ללא אפשרות לשחרור בערבות, יישפט כבגיר בעוון רצח.

עורך הדין שלו, ברנרד בראון, אמר כי במהלך הדיון שייערך היום (רביעי) בעניינו של הילד, הוא ידרוש שישוחרר למעצר בית ויהיה באחריותו של אביו. כמו כן, הוא הוסיף כי ידרוש דיון בעניין כשירות הילד לעמוד לדין, שכן לטענתו הוא אינו בריא בנפשו. לדבריו, הוכחת אי כשירות עשויה לסייע בהעברת המקרה לבית משפט לנוער.

עוד ידיעות מהעולם:
קרי נפגש עם לברוב: "נגביר שיתוף הפעולה נגד דאעש"
איטליה: אחות חשודה שהרגה 38 מטופלים "מעצבנים"
לראשונה מ-2007: אזרח מערבי נורה למוות בערב הסעודית

אילוסטרציה. ShutterStock
עורך הדין ינסה להוכיח אי כשירות נפשית כדי שהילד לא יישפט כבגיר/ShutterStock

מהמשטרה במדינה נמסר כי האירוע התרחש ביום שבת. בתחילה, הילד אמר לסבו שלא עשה לנובק דבר וכי היא "מדממת מהפה" בסך הכול. כשהסב ניגש למיטתה, היא אמרה לו שהיא בסדר. אך לאחר זמן מה הוא בדק אותה שוב וכאשר לא הגיבה, הוא התקשר לשירותי החירום. כששאל את נכדו אם "עשה משהו לאישה", הילד הודה בפניו שהכה אותה במיטתה וחסם את צווארה במקל – כך אמרה התובעת המחוזית ג'נין אווארדס.

בחקירתו שחזר הילד את השתלשלות האירועים וסיפר כי "החזיק את המקל על גרונה והכה אותה פעמים רבות". הפציעות על גופתה של הקשישה, עלו בקנה אחד עם שחזורו של הילד. בנתיחה שלאחר המוות עלה כי חבלה רצינית על צווארה של האישה היא זו שהביאה למותה, ולכן ניתן להאשים את הילד ברצח. משום שתיקי רצח לא מטופלים בבית המשפט לנוער, על הנער להישפט כבגיר. "המשפחה שבורה", אמר עו"ד בראון. "בנם בן העשר נלקח מהם והם יודעים שהוא במתקן כליאה במחוז וכי יחויב בחוק כמבוגר".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully