וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: תוקפים ערבי בירושלים במוטות על רקע גזעני

14.10.2014 / 19:01

לידי וואלה! חדשות הגיע תיעוד של התקיפה שלפי החשד ביצעו שלושה אחים בערבי בירושלים. שלושה אחים, בני 21, 28 ו-30, נעצרו על ידי המשטרה בחשד שהיכו אותו במוט ובמקל ברזל

מצלמת אבטחה

תיעוד התקיפה הגזענית: לידי וואלה! חדשות הגיע תיעוד ממצלמת אבטחה מעסק סמוך של שלושת תושבי ירושלים, בני 21, 28 ו-30, אחים, שלפי החשד תקפו גבר ערבי ממניעים גזעניים ביום ראשון האחרון. מוקדם יותר נודע שהמשטרה עצרה את השלושה, ובית משפט השלום בעיר החליט להאריך את מעצרם של השלושה, החשודים גם בגרימת נזק לרכוש, בשלושה ימים.

התקיפה אירעה שלשום. מחקירת המשטרה עולה כי שניים מהאחים החשודים הגיעו עם מכוניתם לרחוב יהודה המכבי בעיר ועצרו את רכבם בסמוך לשני פועלים ערבים שעבדו במקום בשיפוצים. בינם לבין הפועלים התפתח ויכוח שלאחריו עזבו האחים את המקום.

לקריאה נוספת
חשד: שלושה אחים תקפו ערבי בירושלים על רקע גזעני
אישום: רצחו את אבו חדיר "בשביל גיל-עד, איל ונפתלי"
התיעוד נחשף: האם הנערות ירקו על האישה הערבייה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלושת האחים נעצרו. תיעוד התקיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי החשד, כעבור זמן קצר חזרו שני החשודים יחד עם אחיהם השלישי. הפועלים הערבים הבחינו בהם והחלו להימלט מהמקום. אחד מהם נכנס לחנות מכולת סמוכה והסתתר בתא השירותים. האחים רדפו אחריו, נכנסו לחנות, פתחו את תא השירותים והיכו אותו באמצעות מוט ומקל ברזל שהיו ברשותם. הם גם הסבו נזק לחנות. אחד מהם אף החזיק ככל הנראה אקדח גז. לאחר המעשה, נמלטו החשודים מהמקום.

בשלב זה, כך עולה מהחקירה, ביקש הצעיר הערבי מבעל המכולת להזעיק את המשטרה. הצעיר, שנפצע באורח קל, הגיע בסיום עדותו באופן עצמאי לבדיקה בקופת חולים. בחקירתם מסרו השלושה, המיוצגים על ידי עורך הדין שי ויזלברג, גרסה שונה. לדבריהם, הם ביקשו להחנות את רכבם ליד ביתם, כשלפתע הצעיר הערבי תקף אותם בכף לאיסוף אשפה וירק לעברם. לטענתם, תגובתם הייתה הגנה עצמית. אחד מהם הודה כי יש ברשותו אקדח גז, שחוקרי המשטרה הוציאו צו חיפוש על מנת לאתרו.

  • עוד באותו נושא:
  • תקיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully