וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרונוביץ' ודנינו נפגשו: "לא נתייחס יותר למפכ"ל הבא"

14.10.2014 / 14:42

השר לביטחון הפנים ומפכ"ל המשטרה קיימו פגישה "ברוח טובה" לאחר העימות המתוקשר סביב סוגיית המינוי של יורשו של דנינו. "דיון אודות זהותו של המפכ"ל העתידי אינו רלוונטי כעת"

צילום: עומר מירון, עריכה: יאיר דניאל

יממה לאחר עימות המתוקשר סביב סוגיית המפכ"ל הבא, נועדו היום (שלישי) השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' ומפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו. בפגישת עבודה שקיימו בארבע עיניים בלשכת השר בתל אביב, החליטו השניים שלא לדון יותר בפומבי במינוי יורשו של דנינו.

דוברו של אהרונוביץ' ודובר המשטרה פרסמו הודעה משותפת לפיה במהלך הפגישה, שהתקיימה באווירה טובה, דנו השניים "בסוגיות עבודה שוטפות וכן שוחחו על סוגיית מינוי המפכ"ל הבא, זאת על רקע הפרסומים בימים האחרונים". על פי ההודעה, הם סיכמו "כי לא יהיה יותר דיון פומבי בסוגיית מינוי המפכ"ל הבא וכי דיון אודות זהותו של המפכ"ל העתידי אינו רלוונטי כעת".

עוד בוואלה! חדשות:
חשד: שלושה אחים תקפו ערבי בירושלים על רקע גזעני
הזמרת המפורסמת הוזמנה לתת עדות על התקיפה
תמונה היסטורית: הנכדים שחזרו את פגישת בן גוריון והקנצלר

טקס השקת השיטור העירוני בנוכחות המפכ"ל יוחנן דנינו והשר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ', יוני 2011. אורי לנץ
יישרו את ההדורים. השר והמפכ"ל/אורי לנץ

אהרונוביץ' ודנינו הסכימו כי "למשטרה ישנם כעת אתגרים רבים, בדגש על הלחימה בכל סוגי הפשיעה והעבריינות, ובניסיונות הפרות סדר של ארגונים עוינים. כל עיסוק תקשורתי כזה או אחר בנושא זה, יש בו כדי לפגוע ביכולת של המשטרה על כל קציניה ושוטריה לעמוד באתגרים הללו".

העימות אתמול החל כאשר אהרונוביץ' התייחס לדבריו של המפכ"ל בראיון ל"ידיעות אחרונות" בסוף השבוע האחרון, שבו הביע את התנגדותו לכך שיורשו יגיע למשטרה. במהלך ביקור בהר הבית, אמר אהרונוביץ' כי אינו רואה עין בעין עם דנינו. "זו אמירה אומללה מאוד של מפכ"ל מכהן שבא לתת לי עצות", הוסיף אהרונוביץ'. "דברים כאלה לא צריכים להיות ולכן אני דוחה אותם ולא מקבל, וטוב שהמפכ"ל יתעסק בענייניו ולא בענייני המפכ"ל הבא". בתגובה, הפיצה דוברות המשטרה הודעה לפיה "הדברים אינם ראויים להתייחסות בכלי התקשורת".

לפניות לכתבת יוסי אלי: yossieli1982@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully