וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לתעלומה: נחשפה זהות הליצן שהפחיד את ארה"ב

תושבי קליפורניה חיו באימה מאז שליצן מפחיד במיוחד נכנס לחייהם. כעת התגלתה האמת מאחורי התמונות המטרידות, והמשטרה החלה לעצור חקיינים של הליצן המוזר

תעלומת הליצן המפחיד מוואסקו הגיעה סוף סוף לקיצה, ולא מדובר בדמות מפחידה כמו שחשבנו. הליצן המסתורי נהג לתעד עצמו במקומות ציבוריים בעיר, ולפרסם את התמונות ברשתות חברתיות. הדבר עורר, בצדק, בהלה בקרב התושבים שהחלו לרדוף אחריו ולארוב לו במקומות חשוכים ומרכזיים.

בריאיון שערך גילה הליצן, שביקש לשמור על עילום שם, שהתמונות והפרסומים ברשתות החברתיות הם חלק מקורס צילום בו משתתפת אשתו. האמת המשמימה שמה קץ לגל שמועות אודות הליצן המפחיד, עליו נאמר כי נשא סכין, איים על ילדים ושאר מעשים שידירו שינה מעיניי הציבור.

ליצן שמסתובב ברחובות ווסקו בקליפורניה. אינטסטגרם, צילום מסך
קריפי/צילום מסך, אינטסטגרם

"אני לא מודע לאף מעשה פשיעה שבוצע על ידי ליצנים. לפי מיטב ידיעתי יש חשבון טוויטר ואולי חשבון בפייסבוק, אבל לא קיבלנו אף תלונה על ליצן תוקפני ולא עצרנו אף ליצן בשנתיים האחרונות", אמר השוטר איאן צ'אנדלר. בעקבות הפרסום, החל גל חקיינים לליצן בערים נוספות והשוטרים היו הרבה פחות סלחניים כלפי נער בן 14 שנעצר בתחפושת ליצן לאחר שהפחיד ילדים קטנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ליצן שמסתובב ברחובות ווסקו בקליפורניה. אינטסטגרם, צילום מסך
ברוכים הבאים לגהנום/צילום מסך, אינטסטגרם

הנער נעצר בביתו לאחר שמספר ילדים התלוננו כי ליצן מפחיד רדף אחריהם ברחוב. "אין ספק שהילדים היו מבוהלים מאוד בעקבות המעשה", סיפר שוטר שהיה מעורב במקרה. הנער סיפר בחקירתו שהרעיון למעשה הגיע מהתמונות שפרסמו הליצן המקורי ואשתו. הנער חסר המזל הואשם בהטרדת קטינים, והוא צפוי להשפט בבית משפט לנוער. מה מוסר ההשכל מהסיפור? הגיע הזמן להרים את הכפפה ולהוציא את כל הליצנים מחוץ לחוק, ויפה שעה אחת קודם. זה אף פעם לא נגמר טוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully