וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפנית בחקירת האונס ברחובות: החשוד שוחרר, נער אחר נעצר

14.10.2014 / 9:11

המשטרה החליטה לשחרר ממעצר את הנער בן ה-17 שנחשד באונס בת ה-15 בסוף השבוע. זאת, לאחר שמסדרי זיהוי ובדיקות DNA העלו שאינו התוקף. נער אחר, בן 15, נעצר בחשד לביצוע המעשה

צילום: דוד קורן, עריכה: גדי וינסטוק

צפו: אחיו של החשוד ששוחרר טוען שמדובר בטעות בזיהוי, בדיון ביום ראשון

המשטרה שחררה הבוקר (שלישי) את הנער בן ה-17 שנעצר בחשד לאונס הנערה בת ה-15 ברחובות בסוף השבוע. זאת, לאחר שהתברר שהוא לא ביצע את המעשה. במקביל, עצרה המשטרה חשוד אחר, גם הוא בן 15, בחשד למעורבות במעשה.

עוד בוואלה! חדשות:
חשד לתג מחיר: מסגד הוצת בכפר ליד איתמר בשומרון
בית הנבחרים הבריטי הצביע בעד הכרה בפלסטין
אחרי 40 יום: קים נראה בפומבי - כשהוא נתמך במקל

המקרה אירע ביום חמישי לפנות בוקר, כשהנערה רכבה על אופניה בעיר. מחקירה ראשונית עלה כי החשוד עצר את האופניים והוביל אותה באלימות למקום מסתור לצד השביל, בשטח פתוח ברחוב סירקין בעיר, שם על פי החשד אנס אותה. מיד לאחר מכן, נמלט החשוד מהמקום.

הארכת מעצר לחשוד באונס הנערה ברחובות, בית משפט השלום בראשל"צ. אוקטובר 2014. ניב אהרונסון
החשוד ששוחרר, בדיון בהארכת מעצרו ביום ראשון/ניב אהרונסון

כמעט שלושה ימים אחר כך, בלילה שבין שבת לראשון, עצרה המשטרה נער בן 17 בחשד לביצוע המעשה. עוד באותו יום הורה בית משפט השלום בראשון לציון להאריך את מעצרו בשלושה ימים.

ואולם, מרגע שנעצר, הכחיש הנער את ביצוע המעשה וטען כי היה בביתו. גם בני משפחתו של החשוד סירבו להאמין כי הוא העומד מאחורי המעשה. "יש כאן טעות בזיהוי", אמר אחיו של הנער בתום הדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט ביום ראשון. "אני לא מאמין שהוא עשה את הדבר הזה".

הארכת מעצר לחשוד באונס הנערה ברחובות, בית משפט השלום בראשל"צ. אוקטובר 2014. ניב אהרונסון
החשוד ששוחרר בבית המשפט/ניב אהרונסון

במהלך היומיים האחרונים קיימה המשטרה לנער שני מסדרי זיהוי, אחד עם הקורבן ואחד עם עדת ראייה שאותרה. בשני המסדרים לא הצליחו השתיים לזהות את החשוד הראשון שנעצר כמי שתקף את הנערה - והצביעו על נער אחר.

במקביל, בבדיקה שנערכה לנערה בבית החולים וולפסון בחולון, שאליו פונתה לאחר המעשה, נמצאו שרידי DNA של התוקף על גופה. החוקרים לא מצאו התאמה מלאה בין שרידי ה-DNA שנמצאו לזה של החשוד הראשון - דבר נוסף שהגביר את האפשרות שאינו התוקף. בעקבות זאת, החליט הבוקר מפקד מרחב השפלה במשטרה, תת-ניצב יהודה בן עטר, לשחרר את החשוד.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully