וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: תמר ששון היא זו שנרצחה לפי החשד בידי אחיה

14.10.2014 / 0:21

האישה, בת 72, נדקרה למוות בבית דגן. לפי החשד, אחיה, בן 58, הוא שביצע את המעשה. מחקירה ראשונית עלה כי הוא הואשם לפני כחצי שנה בתקיפתה. הוא אושפז בבית חולים פסיכיאטרי, אך שוחרר

צילום: אבי כהן, דוברות מד"א; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

תמר ששון, בת 72, היא האישה שנדקרה אתמול (שני) למוות על פי החשד על ידי אחיה בבית דגן – כך הותר לפרסום. מוקדם יותר היום עצרה המשטרה את האח החשוד ברצח, תושב היישוב בן 58. מחקירה ראשונית עלה כי נגד האיש הוגש כתב אישום בחודש מרץ האחרון. על פי כתב האישום, כחודש קודם לכן, הוא תקף את אחותו במהלך ויכוח שפרץ ביניהם בבית שבו התגוררו עם אמם. הוא שלף לעברה סכין גדולה, הניף אותה לעברה ואיים: "אם תזמיני לי עכשיו משטרה, אני הורג אותך". שוטרים שהגיעו למקום עצרו אותו, חרף התנגדותו.

במהלך דיון בכתב האישום שנערך ב-9 במרץ, החליט בית משפט השלום בראשון לציון להפסיק את ההליכים המשפטיים נגדו. בית המשפט נתן לאשפוזו הפסיכיאטרי של האיש "בהתאם לאמור בחוות הדעת הפסיכיאטרית, שלפיה לא היה הנאשם מסוגל להבדיל בין טוב ורע, ביחס למעשיו, בעת ביצוע המעשים, וכי הוא זקוק להמשך טיפול פסיכיאטרי במחלקה סגורה".

רצח בבית דגן - כותרות אחרונות:
חשד לרצח: לוקה בנפשו דקר למוות את אחותו בבית דגן
מחדל? תקף את אחותו בעבר, שוחרר מאשפוז - ורצח

חשד לרצח בבית דגן, אוקטובר 2014. ראובן קסטרו
זירת האירוע בבית דגן, היום/ראובן קסטרו

בהתאם להחלטת הפסיכיאטר המחוזי, הנאשם הועבר לאשפוז בבית חולים פסיכיאטרי. אולם, לפני כמה שבועות קבעה ועדה של משרד הבריאות כי ניתן לשחררו מאשפוז. בעקבות ההחלטה, הוא הועבר מבית החולים שבו אושפז ללא אפשרות יציאה, לדיור מוגן – מסגרת פתוחה שאפשרה לו להגיע לבית שבו התגוררו אחותו ואמו ולרצוח, על פי החשד, את האחות.

לאחר התקרית, בני המשפחה התגודדו ליד הבית והתקשו להאמין שלמרות ש"הכתובת הייתה על הקיר", לטענתם, מערכת המשפט טעתה בהחלטתה ולא מנעה את הרצח. "הוא היה צריך להיות באשפוז בבית חולים פסיכיאטרי ואנחנו לא יודעים מה הוא עשה בבית", אמר קצין משטרה שהגיע לזירה.

"קיבלנו הודעה על צעקות מהדירה. השכנים יצאו החוצה ומצאו את האמא רצה עם כתמי דם על גופה. הם נכנסו לבית, שם הם פגשו בחשוד יושב בסלון עם מן מוט או חרב ולצדו ישבה אחותו עם פצעי דקירה בכל חלקי גופה".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

(עדכון ראשון: 17:21)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
חשד לרצח בבית דגן, אוקטובר 2014. ראובן קסטרו
תושבים מתגודדים ליד בית המשפחה ביישוב, הבוקר/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully