וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: טלפון נייד התפוצץ באוטובוס בסין והחל לבעור

13.10.2014 / 14:55

בסרטון מצלמת אבטחה של האוטובוס ניתן לראות אישה שהניחה רגע קודם לכן את הטלפון הסלולרי שלה ונדהמה לראות כי הוא התפוצץ והפך ללפיד אש קטן. הנוסעים המבוהלים נמלטו מהאוטובוס ואיש לא נפגע

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

פיצוצים, אש ותימרות עשן: טלפון סלולרי אחד עורר בהלה כשהסוללה שלו התפוצצה במהלך נסיעת אוטובוס בדרום-מערב סין לפני כשבוע. בסרטון מצלמת אבטחה של האוטובוס ניתן לראות את נוסעיו יושבים בנסיעה רגיל בעיר ננצ'ונג שבמחוז סצ'ואן. לפתע, רעש של שני פיצוצים זה אחר זה וניצוץ של אש עלה מאחד המושבים. אישה שהניחה רגע קודם לכן את הטלפון הסלולרי שלה נדהמה לראות כי הוא התפוצץ והפך ללפיד אש קטן.

באמצע האוטובוס: סוללה של טלפון סלולרי התפוצצה ועלתה באש. צילום מסך
לא ויתרה עליו בקלות. הטלפון הבוער בידיה של בעליו/צילום מסך

הנוסעים המבוהלים קמו במהרה ממושביהם והבחינו במהרה במקור הפיצוץ. הם נמלטו במהרה מהאוטובוס ואיש לא נפצע באירוע. הבעלים של המכשיר לא ויתרה עליו במהירות ואחזה במכשיר הבוער גם בצאתה מהאוטובוס. בעקבות האירוע, מומחי בטיחות במדינה ביקשו להזכיר כי על כל משתמשי הטלפונים הסלולריים להימנע מלרכוש סוללות זולות למכשירים ניידים ובאיכות נמוכה.

מקרה דומה אירע בחודש פברואר האחרון במיין, ארה"ב. טלפון סלולרי שהכניסה נערה צעירה לכיס מכנסייה התפוצץ והיא סבלה מכוויות חמורות בגבה ובירכה. חבר לכיתתה שמע קול נפץ מוזר שלווה בעשן מיתמר סביב הנערה בת ה-14, שהבינה שמכשיר האייפון שהיא קיבלה חודשיים לפני על באש באופן ספונטני. היא נאלצה להוריד את בגדיה באמצע הכיתה, כשחברותיה מסייעות לה והבנים מובלים החוצה.

ארה"ב: באמצע השיעור - האייפון עלה באש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully