וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התחזה לבן 15 – והטריד נערות בפייסבוק

13.10.2014 / 1:51

צעיר בן 20 מחיפה מואשם כי השתמש בשם בדוי ברשת החברתית, שלח צילומים של איבריו המוצנעים לנערות בנות 14-13 וניסה לסחוט תמונות חושפניות. הפרקליטות ביקשה להאריך מעצרו עד תום ההליכים

שאדי זועבי, צעיר בן 20 מחיפה, מואשם כי התחזה לנער בן 15 והטריד מינית קטינות תחת זהות בדויה. מכתב האישום שהוגש אתמול (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר עולה כי זועבי, תושב שכונת ואדי ניסנאס, פתח חשבון פייסבוק עם השם הבדוי "יוסי יהב" שבאמצעותו פנה לנערות בנות 14-13, ניהל איתן שיחות מיניות ואף ניסה לסחוט מאחת מהן תמונות חושפניות.

אחת מקורבנותיו לכאורה של זועבי, נערה בת 13, הייתה בקשר עמו בפייסבוק. במהלך השיחות ביניהם שלח לה הנאשם צילומים של איבריו המוצנעים, וזו השיבה לו תמונה שלה בבגד ים ובמכנסיים קצרים, לבקשתו. משסירבה לשלוח לו תמונות נוספות, הנאשם סחט אותה באיומים, כינה אותה "זונה" והפיץ את תמונתה ברבים.

עוד בוואלה! חדשות:
חשד: בן 14 מרחובות ביצע מעשים מגונים בשכנתו בת ה-4
אישום: רצחה את בת זוגו של האקס - והחביאה צלעותיה ברכבו
לוכד הפדופילים "הפיל" ברשת רופא ילדים ותיק

אילוסטרציה של אישה יושבת. ShutterStock
הנאשם ציין כי הנערה "מקבלת" והציע להעלות סרטון שלה/ShutterStock

עוד עולה מכתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין איילת השחר ביטון-פרלה מפרקליטות מחוז חיפה, כי זועבי כתב מעל תמונתה של הנערה: "הכי סקסית שיש בעולם". לאחר מכן השתתף הנאשם בשיחה שהתפתחה בעקבות הפרסום, ובה ציין כי הקטינה "מקבלת" וכן הציע להעלות סרטון שלה.

החקירה בעניין התנהלה במפלג ההונאות של מחוז חוף, בפיקודו של רב פקד אלי סופר, שחשף את זהותו האמתית של הגבר. לטענת המשטרה, הנאשם הספיק לפעול כך במשך חמישה חודשים, עד שנעצר בספטמבר האחרון.

במקביל להגשת כתב האישום, ביקשה הפרקליטות להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו. הוא מואשם בביצוע מעשים מגונים, הטרדה מינית והתנכלות, וסחיטה באיומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully