וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו כמה הגננת הזו מרוויחה מנענוע ישבן

ג'סיקה ונסה בת ה-22 מרוויחה בשש שניות של טוורקינג ברשת, סכום שהייתה מרוויחה בעבר בארבעה חודשים של עבודה בתור גננת. איך היא עושה את זה?

צילום מסך

כשג'סיקה ונסה הייתה צעירה, היא לא אהבה לרקוד. "הייתי ביישנית מאוד, ולא אהבתי לרקוד בפני זרים. התחלתי להסתובב עם אנשים אחרים ובמקומות חדשים, ועד שהגעתי לתיכון, כבר הייתי נערת מסיבות!" סיפרה הצעירה, שהפכה את התחביב למקצוע רווחי במיוחד.

ג'סיקה בת ה-22, שחיה בפלורידה בארה"ב, יהייתה גננת בגן ילדים עד שהחליטה לפרוש ולפצוח בקריירה של טוורקינג. כיום יש לה יותר משני מיליון עוקבים ב-Vine, הרשת החברתית המאפשרת להעלות סרטוני וידאו קצרצרים שאורכם מגיע לשש שניות בלבד. ביניהם היא משלבת לעיתים גם מערכונים קצרים. על הסרטונים האלה מקבלת ג'סיקה סכום בן שש ספרות לפחות – מה שהייתה מרוויחה בארבעה חודשים בתור גננת. "זה די פשוט – ככל שיש לך יותר עוקבים, כך מפרסמים ירצו שאצטלם עם מוצר שלהם, ויש הרבה", הסבירה ונסה.

עד כה הספיקה הצעירה לרכוש רכב, לשלם על התואר הראשון שלה ולהחזיר מספר חובות. עם זאת, לא הכל ורוד בעולמה בן שש השניות של ג'סיקה, שמצאה עצמה מותקפת לא פעם על ידי גולשים שמקללים אותה ומפיצים עליה שמועות. "אני לא סלבריטאית, אבל קיבלתי טעימה מהחיים שלהם. אנשים שלא מכירים אותי קראו לי זונה, שמנה, מכוערת ובעצם כל דבר מרושע שאפשר להגיד. אנשים אוהבים להגיד שמי שעושה טוורקינג היא זונה, אבל זה סגנון ריקוד. הלוואי והם היו פחות צרים מחשבה ויותר מבינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully