וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה ליד ערד: הנהג נמצא שיכור, ברכב היה וויסקי

12.10.2014 / 19:04

בדיקות הדם שנערכו לנהג החשוד באחריות לתאונה אתמול, בה נהרגו בת 4 ואביה, העלו כי בדמו אלכוהול ברמה גבוהה מהמותר. הוא עדיין מאושפז במצב קשה מאוד. שיפור במצב האם ובתה שנפצעו

צילום: בני בן-סימון, ערוץ 9; עריכה: יאיר דניאל

חקירת התאונה בנגב: נהג הרכב הפוגע, שלפי החשד אחראי להתנגשות הקטלנית אתמול בנגב, נסע כשבדמו אלכוהול ברמה הגבוהה מהמותר בחוק, כך התברר היום (ראשון) אחרי בדיקת דם שנעשתה לו. עוד הותר לפרסום כי ברכבו נמצא בקבוק וויסקי. בתאונה שאירעה בכביש 31 נהרגו אתמול מאיה הילצ'נקו בת הארבע ואביה איגנט בן ה-30. אם המשפחה ובת נוספות נפצעו ואושפזו במצב קשה, אולם מצבן השתפר היום. הנהג עצמו, שהיה בכלי הרכב שהגיע ממול, נפצע באורח קשה מאוד.

מוקדם יותר התברר כי הראשונה לטפל במאיה ובאחותה, שנפצעו בתאונה החזיתית, הייתה אשתו של הנהג החשוד באחריות לתאונה - רופאה במחלקה הכירורגית לילדים בבית החולים סורוקה שבבאר שבע. באותה עת היא כלל לא ידעה שבעלה נפצע אף הוא בתאונה ושמצבו קשה. הוא מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ כללי כשהוא מורדם ומונשם, ומיטתו ממוקמת בסמוך לזו של אם הבנות.

מצבה של האם השתפר, היא שבה להכרה נושמת כעת בכוחות עצמה - אולם היא טרם קיבלה את הבשורה הקשה בנוגע למות בעלה ואחת מבנותיה ובנוגע למצבה של בתה השנייה בת השש. הילדה נותחה בשעות הבוקר, הועברה להמשך טיפול ליחידה לטיפול נמרץ ילדים ובשעות האחרונות נותקה מהנשמה ושבה להכרתה.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות
שיר בכר נהרגה ברפטינג בפרו: "אהבה את החיים"
לוכד הפדופילים "הפיל" ברשת רופא ילדים ותיק
סיסי לישראל: חדשו את המו"מ על בסיס היוזמה הערבית

התאונה אירעה אתמול אחר הצהריים בסמוך לצומת חתרורים, בין ערד לים המלח. מחקירה ראשונית עלה כי הנהג החשוד ניסה לעקוף כלי רכב בנתיב שלא היה פנוי והתנגש בכלי רכב אחר, שבו נסעו בני המשפחה. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום הוזעקו לזירה העניקו טיפול רפואי לפצועים ופינו אותם לבית החולים סורוקה.

פרמדיק מד"א עיסא דוויאת, שטיפל בפצועים, סיפר: "זו הייתה תאונה קשה מאוד. שני כלי הרכב נמעכו וחלק מהנוסעים נלכדו. הנהג ברכב ובו משפחה נלכד ברכב כשהוא מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק עם פגיעה רב-מערכתית. ניסינו לטפל בו תוך כדי החילוץ מהרכב, ובשל פגיעתו הקשה נאלצנו לקבוע את מותו. האישה והבנות שנפצעו קשה הורדמו והונשמו ופינינו אותן במסוקים לבית החולים. הנהג השני חולץ ופונה במצב קשה כשהוא סובל מפגיעה רב-מערכתית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הרוג וארבעה פצועים קשה בתאונה בכביש 31 בדרום, אוקטובר 2014. דוברות כיבוי אש,
הרוג וארבעה פצועים קשה בתאונה בכביש 31 בדרום, אוקטובר 2014/דוברות כיבוי אש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully