וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמחה מהולה בעצב: אשתו של הקצין שנפל בעזה ילדה בן

10.10.2014 / 0:13

אשתו של רס"ן צפריר בר-אור, שנהרג בפעילות צה"ל במהלך מבצע "צוק איתן", ילדה את בנם המשותף. "הוא יחד איתנו, משגיח עלינו מלמעלה", אמרה אמו של צפריר

צפריר בר אור, שנהרג במבצע "צוק איתן" בעזה. באדיבות המשפחה
רס"ן צפריר בר-אור/באדיבות המשפחה

סיוון בר-אור, אשתו של רב-סרן צפריר בר-אור, שנהרג בפעילות צה"ל בעזה במהלך מבצע "צוק איתן", ילדה אתמול בלילה (חמישי) בן בבית החולים איכילוב בתל אביב, אח לבתם בת השנה של השניים. "הרגשתי אתמול משהו מוזר, שמשהו קורה, הייתי בסערת רגשות ולא הצלחתי להבין למה", אמרה לוואלה! חדשות שרונה בר אור, אמו של רס"ן צפריר בר-אור. "כל התחושות האלה לא היו סתם. סיוון שלנו ילדה את הבן של צפריר בערב חג הסוכות".

"היא ידעה שהלידה אמורה לקרות", סיפרה שרונה. "ייעצתי לה להישאר בבית ולא לבוא לארוחת החג והיא אגרה כוחות לקראת הלידה. אומרים שהוא כל הזמן איתנו, ואולי הוא זה שרמז לנו שזה יקרה הלילה".

עוד בוואלה! חדשות:
8 פצועים, בהם 3 ילדים, בתאונת דרכים בצומת להבים
בערב החג: בן 40 הוכש על ידי נחש במהלך ריצת לילה
פרס נובל בספרות יוענק לצרפתי מודיאנו "אמן הזיכרון"

"צפריר מלווה אותנו, אנו מקבלים ממנו כוח"

האם סיפרה כי סיוון תלתה ליד מיטתה את כל התמונות של צפריר, ועל ידי כך "היא הרגישה שהוא היה איתה כל הלידה". שרונה אמרה כי היא ומשפחתה מאמינים שצפריר מלווה אותם ומשגיח עליהם מלמעלה. "הוא יחד איתנו, מחייך, משגיח, שולט על המצב. הוא שומר עלינו מלמעלה, ואנחנו מקבלים ממנו כוח. הוא שולח לנו רמזים קטנים שאנחנו פשוט צריכים להיות קשובים ולהתייחס אליהם".

גם אחותו של צפריר, דנה, ילדה את בתה לאחרונה, במהלך ראש השנה. "הרגשתי שצפריר היה איתנו לאורך כל הלידה", אמרה דנה. "לקטנה קוראים רוני. רון זה שמחה והיא תכניס לנו רון ושמחה לחיים".

"זו שמחה כפולה בשביל המשפחה, קצת אור ברגעים כל כך קשים", סיכמה שרונה. "הברית של התינוק תהיה בשמחת תורה, ערב קריאת התורה. אנחנו מקווים שעם שתי הבשורות הטובות האלה נתחיל את השנה עם אור, שמחה ונחת".

הלווייתו של רב סרן צפריר בר און בבית העלמין בחולון, יולי 2014. דרור עינב
הלוויתו של רס"ן צפריר בר-אור בבית העלמין בחולון, יולי 2014/דרור עינב

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.co.il

(עדכון ראשון: 9.10.14, 17:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully